Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
JH34D 18 mei 2020 Product gekocht

Gelid Solutions PCI Slot Filter , 3 Stuks

Zwarte PCIe slot covers met filters. Helaas had ik in 2 pakjes (dus 6 totaal) een slot cover met lichte roestvlekken die ik er gelukkig af heb kunnen krijgen. Valt weinig boeiends over te zeggen lijkt me

Pluspunten

• Verwijderbare fijne filters (vooral interessant als je negatieve luchtdruk hebt)
  • Nette zwarte kleur, als er geen vlekken op zitten

Minpunten

• geen geweldige QC
  • filters kunnen er ongewild uitschuiven als je ze net aantikt.

Retaliator 13 mei 2018 Product gekocht

Gelid Solutions PCI Slot Filter , 3 Stuks

Stevige en nette brackets. Goed alternatief om goedkope cases te voorzien van PCI slot brackets (je krijgt bij veel behuizingen dit soort accessoires er niet bij). Doet wat het moet doen en voor een lage prijs.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Slechts 3 in een set

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gelid Solutions PCI Slot Filter , 3 Stuks?