1 review

Parrot AR.Drone Quadricopter (Oranje/Groen)

Specificaties Geen videocamera - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
CZero 15 november 2010

Parrot AR.Drone Quadricopter (Oranje/Groen)

Pluspunten

• Erg gaaf. Super leuk om te doen en er komen steeds meer mogelijkheden. Hij kan echt hard vliegen maar is ook behoorlijk stabiel. Een speeltje waar je denk ik mening keer op terug zal vallen!

Minpunten

• Breekbaar. De bescherming is gewoon breekbaar. Ik vind het geen nadeel, maar laat het je niet verrassen. De eigenschap van schuimrubber is dat het mooi breekt, dus ik lijm het met gemak (en dat is normaal niet iets wat je mij zou laten doen ).
  • De batterij-tijd is te kort!!! Ik ga snel een 2e batterij bijkopen.

Kwaliteit Score: 3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Parrot AR.Drone Quadricopter (Oranje/Groen)?