1. Laagste prijs
    Niet beschikbaar
    Prijsalert ontvangen zodra er een prijs is?
  2. Kenmerken | Gebruikersreviews
  3. Willen (2) Hebben (11)

Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 222,95 op 16 maart 2018.

Prijsontwikkeling

Kenmerken

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikersscore 4,5 4.5 van 5 sterren
5 van 5 sterren
4
4 van 5 sterren
4
3 van 5 sterren
0
2 van 5 sterren
0
1 van 5 sterren
0

Beste beoordeelde review

4 april 2011, laatste update op 4 april 2011, 13.406 views Rapporteer
+2

Inleiding Ik was in het bezit van de Creative Gigaworks T20. Een set die nieuw uit de doos me eerst teleurstelde. Na de inwerkperiode (die bijna een jaar duurde) was ik pas (redelijk) tevreden over het geluid. De lagere tonen waren echter afwezig, het bleef bij opgepompte middenbereiktonen. Het geluid was niet vlak (bij sommige muziekstukken hoorde je sommige midden-lage tonen doordreunen) en had zijn ups en downs. Je hoorde duidelijk dat er zwakke drivers gebruikt waren, die de luidsprekers niet juist stuurden en overal waar mogelijk trucjes toepasten om een goede klank te weergeven. Het waren geen slechte 2.0 luidsprekers, maar je zou beter af zijn met een 2.1 set van dezelfde prijs. Tot zover een korte review van mijn oude...

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Zuiver geluid (totaal geen plopjes, gekraak, ruis,... te bekennen)
  • Bouwkwaliteit
  • Praktisch gebruik (stevige stabiele voetjes)
  • Volumeknop

Minpunten

• Op hoog volume kunnen hoge tonen schel klinken
  • Geen digitale (s/pdif) ingang?
  • 45Hz-gebied sterk overpowered, niet weg te filteren met de bass-knop, dus equalizer op pc aanwenden.
  • Lager dan de zwaar overpowerede 45hz is weinig meer te horen. Diep laag blijft dus afwezig

Eindoordeel

4 van 5 sterren (Goed)
Lees alle reviews

Vraag & Aanbod

Wil je je eigen tweedehands product adverteren? Meer over handelen in Vraag & Aanbod »