MSI Prestige 14 Evo A11M

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jelle Stuip - Redacteur 6 september 2021

MSI Prestige 14 Evo - Het allersnelste dat Tiger Lake te bieden heeft

De Prestige 14 A11MO heeft de snelste Tiger Lake U-processor, de 1195G7 aan boord en die laat dan ook zijn spierballen zien, dankzij de goede koeling en het ruime tdp-budget. Het full-hd-scherm is goed gekalibreerd en de laptop heeft een Wi-Fi 6E-netwerkkaart aan boord. Er zitten wel wat verbeterpuntjes aan de afwerking van de behuizing. Het knipperende ledje naast de webcam is irritant en waren we geneigd af te plakken. De plaatsing van de brede touchpad is zodanig dat we onbedoeld muisklikken registreerden. De accuduur bedraagt een uur of twaalf tijdens browsen. En helaas is dit specifieke model op het moment van schrijven niet in Nederland en België te krijgen. Lees verder »

Heb jij ook een MSI Prestige 14 Evo A11M?