RHA TrueConnect (Wit)

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
pebra51 15 juli 2019 Product gekocht

RHA TrueConnect (Zwart)

fijne doppen in de trein, tijdens lange reizen b.v. Groningen Henday

Pluspunten

• goed geluid
  • batterijg gaat lang mee
  • draag comfort is o.k.
  • foamdoppen heerlijk

Minpunten

• hebben de neiging langzaam het oor uit te glijden
  • vertraging tussen op de knop drukken en de actie

blackmilo 22 juni 2019 Product gekocht

RHA TrueConnect (Zwart)

Ik gebruik deze oortjes dagelijks, wel met de memory foam dopjes. Hiervan zou ik er graag meer van na bestellen aangezien deze best fragiel zijn. Wel dempt het schuim het omgevingsgeluid goed. Het geluid kan hard genoeg en na 2 uur blijven ze ook comfortabel in mijn oren zitten.

Pluspunten

• Duidelijk geluid (en bas)
  • Veel controle opties
  • Werkt met Android en iOS
  • Case van Metaal

Minpunten

• Liever meer memory foam dopjes, die dingen zijn chill

SultanYasin 15 maart 2019 Product gekocht

RHA TrueConnect (Zwart)

Kleine oortjes met een goed en helder geluid. Draagcomfort is super.

Pluspunten

• Klein
  • Draagcomfort
  • Snel en lang geladen

Minpunten

• Geluid mocht ietsjes harder
  • Drager is redelijk robuust

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een RHA TrueConnect (Wit)?