Tweakers zegt: 7,5

Specificaties Google Stadia • Actie, Shooter - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur audio en games 21 september 2019

Borderlands 3 - Heel veel wapens en flauwe grappen

Borderlands 3 is beter dan zijn voorgangers, maar niet zo goed als we hadden gehoopt. Je handelingssnelheid, de wapens en je skill tree zijn verbeterd, net als het uiterlijk van wapens, personages en de omgeving. Tegenstanders zijn helaas wat saai en de humor in de game is af en toe wel heel platvloers, wat versterkt wordt doordat dialogen wat korter hadden gekund. De vier nieuwe Vault Hunters zijn echter prima en zorgen ervoor dat de game vooral in co-op tot zijn recht komt. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
kevinvandepas 16 augustus 2020 Product gekocht

Borderlands 3, Windows

Echt weer Borderlands zoals ik het gewend ben in 1,2 en pre sequel. Slechte humor en als een gek in het rond schieten. Je kan het makkelijk moeilijker of makkelijker zetten als je dat wilt tijdens het spelen. Ook is de map beter, je kan nu beter de hoogtes zien.

Pluspunten

• Precies wat je kan verwachten als je de reeks kent.
  • Aantal verbeteringen, lijkt of ze naar de klachten van de voorgaande hebben gekeken

Minpunten

• Field of View is (nog steeds) meh

Gopher 30 september 2019 Product gekocht

Borderlands 3, Windows

Top spel voor de Borderlands fans. Het mag echter ietsje meer qua endgame. Maar ik geloof dat dit bewust is gedaan om balancing the doen voor raid content. De game draait voor mij soepel op PC, ik hoor horrorverhalen online, maar na 100+ uur valt er weinig te klagen.

Pluspunten

• Explosions
  • Humor
  • Fijne gameplay
  • Snelle updates vooralsnog

Minpunten

• Endgame
  • Balancing na release

Ceaneye 25 september 2019 Product gekocht

Borderlands 3, PS4

Heerlijk spel als je meer Borderlands wilt - de "humor" is slechter dan zijn voorgangers (subjectief) - echter ziet het er prima uit allemaal. Ik speel het spel op de Base PS4 - de input lag is zo ernstig dat het nagenoeg niet te spelen is.

Pluspunten

• Graphics
  • Geluidskwaliteit
  • spel groote (vele uurtjes)

Minpunten

• Dikke minput: input lag
  • Praktijken van Gearbox en 2K welke ze uitgehaald hebben zijn niet fraai.
  • Handsome Jack is niet te overtreffen - de live stream tweeling is uitermate "cringe"

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Borderlands 3, Stadia?