1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Wolfos 29 april 2021 Product gekocht

Apple MacBook Air 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs

Dit is met afstand de beste laptop die ik ooit gebruikt heb. De prestaties zijn top, prima voldoende voor al m'n dagelijkse bezigheden (game ontwikkeling, dus die prestaties heb ik ook nodig). De accu gaat ruim een hele werkdag mee. Zelfs de microfoon is topkwaliteit.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Uitstekende prestaties
  • Batterijduur
  • Geluid
  • Fantastische microfoon

Minpunten

• Hoge prijs voor extra opslag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs?