€ 249,-
Specificaties 11" • 2000x1200 • 128GB • Android 10.0 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Head-to-head betaalbare tablets - Samsung in de schaduw van Lenovo

Er zijn nog maar weinig Android-tabletmakers over. Lenovo en Samsung persisteren en hebben allebei tablets geïntroduceerd die interessant zijn voor hun prijs: iets ten noorden van 200 euro.

169 12 apr '21

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
prutser001 19 januari 2022 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Omdat de M10 tegenviel (retour gestuurd) en een nieuwe zocht kwam ik toch weer uit op Lenovo geld/specs verhouding. Na vele uren gebruik gemaakt te hebben van de tablet, Youtube/Amazon Prime/Netflix kan ik zeggen dat deze ideaal is. Daarbij het boeken lezen via Google Play Books.

Pluspunten

• mooi scherm duidelijk leesbaar
  • Android 11 (misschien 12??)
  • Groot scherm!

Minpunten

• Mogelijk update beleid.
  • 'Tips' app kan er niet af via normale manier
  • keyboard+stylus erg duur.

Aether79Newbie 3 augustus 2021 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Prima tablet. Netflix, YouTube en VRT.nu streamen zonder problemen. Mooi en helder beeld. Standaard cover bied weinig bescherming voor de randen.

Pluspunten

• Vlot in gebruik
  • Helder beeld

Minpunten

• Bescherming randen van de cover

mieksw 3 juni 2021 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Mooie tablet. Scherp beeld. Reageert prima en is lekker vlot. Voor de update (net uit de verpakking) haperde hij ook bij mij met Ziggo en NPO, maar na een automatische update is dit over. Dus de update heeft zijn werk gedaan.Heel blij mee. Jammergenoeg de dagdeal van bij Mediamarkt gemis

Pluspunten

• scherp beeld
  • vlot

Minpunten

• herkent niet altijd mijn gezicht. Dan swipen we het patroon en gaat alles weer goed.

aronspa 13 maart 2021 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Schitterende tablet. Ook ik gebruik hem heel veel om tv op te kijken en ik heb geen enkel probleem. Ziggo go, KPN app, NL ziet en Netflix doen het allemaal prima. Geluid is dik in orde. Updates gaan toch nog toe prima.

Pluspunten

• Schitterend scherm (helder)
  • Lekker veel opslag ruimte
  • Fijn gewicht
  • Prima geluid

Minpunten

• Laad niet al te snel op
  • Wellicht het update beleid

DwergwerperNewbie 4 februari 2021 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Tablet voornamelijk aangeschaft om TV te kunnen kijken. Nu blijkt de tablet bij meerdere gebruikers, waaronder ik, een haperend beeld en geluid op te leveren bij tenminste de Ziggo Go en NPO app. Zeer storend en vooralsnog geen oplossing voorhanden. Koop je deze tablet dus om te streamen? Niet doen!

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Geluid

Minpunten

• Haperend beeld en geluid bij Ziggo Go en NPO
  • Ongeschikt voor TV!!!

Gerbenvl 14 januari 2021 Product gekocht

Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs

Als alternatief voor de Samsung Galaxy Tab A7 geprobeerd. Dit in verband met de problemen bij de A7 met de NPO, Canal Digitaal TV en Ziggo Go apps. Helaas heeft deze tablet hetzelfde probleem. Beide hebben dezelfde SoC van Qualcomm, het zal hem daar in zitten dan.

Pluspunten

• Mooi groot scherm

Minpunten

• Ook schokkerig in bepaalde streaming apps.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Tab P11 (ZA7R0081SE) Grijs?