Xiaomi Mi Smart Speaker

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Techrvw 3 december 2020 Product geleend
De reviewer heeft dit product te leen gekregen voor het schrijven van deze review.Techrvw schreef afgelopen jaar 13 reviews, waarvan 76% gesponsord.

Xiaomi Mi Smart Speaker

Een smart speaker van Xiaomi met Google Assistant! Zou dit een concurrent van de Google Nest Audio kunnen worden? De prijs is goed, rond de 60 euro bij XiaomiProducts.nl. De bass is te heftig aanwezig, maar over het algemeen is de geluidskwaliteit zeer goed. Google luistert en reageert zoals gebruikelijk.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed
  • Audio kwaliteit is goed, als je van Bass houdt
  • De microfoons pakken je stem goed op
  • De mogelijkheid om Google te gebruiken

Minpunten

• Bass is te overduidelijk aanwezig waardoor de zang zachter wordt

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4

bartlijdsman 9 februari 2021 Product gekregen

Xiaomi Mi Smart Speaker

Een liefdesbaby tussen Sonos en Google. Check de video voor de volledige review!

Pluspunten

• Strak design
  • Goede geluidskwaliteit voor de prijs
  • Flexibel vanwege Google

Minpunten

• Té aanwezige bas
  • Lichtgevende ring kan niet uit

Muziekweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 3

Alexlis 23 februari 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Speaker

Het is best kwalitatief een goede speaker. Waar ik me helemaal kapot aan irriteer is dat ik eig. een normale speaker wou. Dat "smart" gedeelte heb ik geen interesse in. Helaas kan je de speaker alleen gebruiken als je GHome installeert en dus Google letterlijk al je gesprekken laat opnemen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• "Smart" functies
  • Google
  • Werkt alleen als Google Home device

vuurtjih 4 januari 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Speaker

Prima speaker voor dit geld. Wel een regelrechte Sonos kloon qua uiterlijk, maar als de kwaliteit prima is maakt dat voor mij niet uit (voor de helft van het geld). Bass is aanwezig, maar prima te regelen (zachter/harder) via de Google Home app.

Pluspunten

• Google Assistant
  • Geluidskwaliteit
  • Simpele installatie

Minpunten

• Sonos kloon (uiterlijk)

TheOnlyJean 19 december 2020 Product gekregen

Xiaomi Mi Smart Speaker

Vandaag een vervroegd kerstcadeau gekregen van mijn vrouw, een Xiaomi Mi Smart Speaker, besteld via xiaomiproducts.nl. Wat een mooi apparaat, heel mooi voor deze prijs, bass en treble kun je instellen via de google home app. Mooi vol geluid en natuurlijk de google assistent ingebouwd

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • vol geluid
  • microfoons luisteren goed

Minpunten

• nog geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi Smart Speaker?