Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20,1" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
LCD-paneel
TN -
Video in
1x VGA (D-Sub) -
Beeldverhouding
16:10 -
Pixeldichtheid
99ppi
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20,1" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
LCD-paneel
TN -
Video in
1x VGA (D-Sub) -
Beeldverhouding
16:10 -
Pixeldichtheid
99ppi
Verkrijgbaar sinds: 22 september 2007
Alles openen
Scherm
-
Schermdiagonaal
20,1" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
Beeldverhouding
16:10 -
Pixeldichtheid
99ppi
Paneel en backlight
-
LCD-paneel
TN
Snelheid
-
Reactietijd
5ms
Aansluitingen
-
Video in
1x VGA (D-Sub) - Totaal video-ingangen 1x
Eigenschappen
-
Aantal luidsprekers
2.0
Gewicht en kleur
-
Kleur
Zwart
Meer informatie
- Product ASUS VW202S Zwart
- Categorie Monitors
- Merk ASUS
- Tweakers ID 161516
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
4,0
4 van 5 sterren
0
3
0
0
0
Beste beoordeelde review
Afgelopen 24 november bij Mycom een Asus VW202S 20 inch LCD monitor gehaald. Meteen een review geschreven, erg negatief, maar een dag later ben ik echt om! Fantastische prijs per pixel, 169 euro voor 1680 x 1050 resolutie. Na opnieuw instellen prima beeld. http://www.asus.com/searc...chitem=1&searchkey=vw202s Installatie: Ik heb het scherm onder XP SP2 geinstalleerd en op een ATi 1950 Pro. Enige aansluiting: D-Sub. Geen DVI dus. Eerste indruk Mijn eerste indruk was slecht, na een dag gebruik zie ik ook de voordelen, zeker na een dik uur vriemelen met de weegave settings. Meeste voordelen zijn voor iedere 20"LCD van toepassing. Zoals een enorme vooruitgang in game-experience vergeleken met 17"CRT: groot en...
Pluspunten
Prijs en prestatie / prijs !!! Netjes verpakt. Geen dode pixels of andere defecten. Bij standaard helderheid (-niet gedimd!-) strak plaatje, mooi beeld. Algemeen: 20" is veel oppervlak. En weinig ruimte nodig toch.
Minpunten
Alles wordt opgeblazen tot 1650x1050, dus onscherp / vervormd indien kleiner aangeleverd beeld. Slechte factory settings: bij lage instelling voor licht lelijke schaduwen. Software menu's en knoppen bedienen matig (went wel). Geen DVI dus 1 (analoge) input voor 1 PC. Geen luxe voet, scherm niet draaibaar. Algemeen: LCD en foto's.. doe mij eigenlijk maar CRT dan.
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »