Razer Blade Pro (2020)

Specificaties 17,3" • 3840x2160 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jelle Stuip - Redacteur laptops en componenten 11 augustus 2020

RTX 2080 Super-laptops - Duurder is niet altijd beter

De Razer Blade 17 Pro is een gamelaptop met een bijzonder stevige behuizing die kwalitatief goed aanvoelt. De laptop is van een prima 4k-scherm met 120Hz verversingsfrequentie voorzien, dat ook goed gekalibreerd is. De gpu laat zich hoog klokken, wat een voordeel is in games op hoge resolutie. De snelheid van de cpu valt daarentegen relatief gezien tegen, door een wat conservatieve afstelling. Wat aansluitingen betreft zijn we heel tevreden met de Blade, want alles wat we zoeken zit erop. Lees verder »

Heb jij ook een Razer Blade Pro (2020)?