€ 76,50

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Anne6 30 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

We zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst; de HP Deskjet Plus 4120. Het is een lichtgewicht all-in-one printer met veel mogelijkheden; printen, scannen, kopiëren en zelfs faxen. Al zal ik van de faxfunctie anno 2020 waarschijnlijk geen gebruik maken.

Pluspunten

• vanwege wifi geen printerkabel nodig, daarom kun je de printer overal neerzetten
  • compacte all-in-one printer
  • grotere HP Instant Ink cartridges bevatten veel meer inkt dat standaardcartridges
  • nooit meer zonder inkt, je hoeft er zelf niet aan te denken

Minpunten

• faxfunctie lijkt mij overbodig anno 2020
  • lege cartridges moeten (portovrij) helemaal naar Frankrijk worden gestuurd
  • het is een uitdaging om documenten en foto's netjes recht gescand te krijgen

Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 5

pSycho-Y2K 10 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Installeren ging eenvoudig met de HP Smart App. Afdrukken verloopt vlot en stil. De afdrukkwaliteit is goed, de tekst is duidelijk en de kleuren zijn erg mooi. Scannen verliep erg vlot en de scankwaliteit is erg mooi. De printer komt met HP Instant Ink wat een erg handige dienst is.

Pluspunten

• Eenvoudig in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Inkt zit diep in het apparaat verborgen
  • Display is erg minimaal

Inktverbruik Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4

mvdweteringNewbie 14 september 2020

Mooie nette printer

Pluspunten

• airprint
  • Instant inkt

Minpunten

• Een cartridge met drie kleuren

Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 3

rdh1985Newbie 2 oktober 2020 Product gekregen

HP DeskJet Plus 4120

Wat heel fijn is aan dit model is dat je de te scannen papieren aan de bovenkant kunt invoeren en zo ook achter elkaar meerdere pagina's kunt scannen. Bij de installatie en registratie werd Instant Ink duidelijk uitgelegd en inmiddels heb ik mijn 1e pakketje ontvangen.

Pluspunten

• Design
  • Scannen van meerdere pagina's
  • Instant Ink

Minpunten

• installatie

Alex8919Newbie 29 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Goede compacte en mooie printer. Een handige handleiding mét uitleg waar alle stickers geplakt zitten. Print goede kwaliteit. Wel is het onhandig om de papierinstellingen goed te zetten via je mobiel. Verder ben ik erg blij met instant inkt. Voor een vast laag bedrag altijd inkt in huis!

Pluspunten

• instant inkt
  • printkwaliteit

Minpunten

• papier instellingen

Inktverbruik Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 5

WouterbokNewbie 5 oktober 2020

HP DeskJet Plus 4120

Het installeren is een eitje en snel hadden we de benodigde software geïnstalleerd voor gebruik. Ook telefoons vinden snel de printer. Wat ons gelijk opviel dat hij snel en stil print en kwaliteit van de afdruk is erg goed We hebben gelijk ons aangemeld voor HP Instant Ink.

Pluspunten

• prijs
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen

Dimara25Newbie 30 september 2020 Product gekregen

HP DeskJet Plus 4120

Fijne printer met goede kwaliteit en redelijk stil. Fijn dat ik al heel snel via instant inkt de cardridges ontving thuis waardoor ik veel voor mijn studie kon printen.

Pluspunten

• goede kwaliteit printen
  • stil geluid

Minpunten

• kort snoer

SDewansingh 29 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Printer zelf niet spectaculair. Doet wat het moet doen. De HP-instant-ink solution is wel amazing!

Pluspunten

• HP Instant ink

Minpunten

• Instellen is vervelend. Moet verplicht via een app die je moet installeren op mobiel.
  • Grote printer

Mootje69Newbie 29 september 2020 Product geleend

HP DeskJet Plus 4120

mooie compacte printer, printen vanaf ieder apparaat, met instant ink nooit meer zonder inkt, installatie soms wat lastig

Pluspunten

• compact
  • instant ink
  • mooie kwaliteit

Minpunten

• installatie lastig

Trishie73Newbie 28 september 2020 Product gekregen

HP DeskJet Plus 4120

Deze printer is compact en licht van gewicht. Met de HP smart app verloopt de installatie snel. Printen is gemakkelijk vanaf elk device en gaat snel. De kleur is prima. Het geluid van de printer is zacht en niet storend. Door het Instant Ink plan zit je nooit zonder inkt.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Instant Ink plan
  • Zacht geluid tijdens gebruik
  • Wifi gestuurd printen vanaf elk device
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• bij calibreren wordt er een beroep op je geduld gedaan
  • klein digitaal scherm

Beauu90Newbie 28 september 2020 Product gekregen

HP DeskJet Plus 4120

Dit product gekregen om te testen. Omdat ik geen keuze kon maken tussen de HP of Canon. Ik ben erg tevreden, hele snelle printen handig in de installatie zeker aan te raden! Met de HP smart ink is alles handig bij te houden!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Snelle installatie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Maakt veel geluid

JohanH79 22 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

De kwaliteit van de foto’s zijn erg goed. Instant ink is ideaal, nooit meer lege cartridges als je moet printen! Zeer eenvoudige installatie en printen via de app gaat ook heel makkelijk. De feed van de scanner is heel handig als je snel een kopie wil maken van een a4tje.

Pluspunten

• Instant ink
  • Sheet feeder

Minpunten

• iets wat groot

MirandaBuckNewbie 22 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Je kunt bestanden mailen naar de printer. We hebben ook een abonnement afgesloten voor instant ink van HP, dan ontvang je, als de inktjet bijna leeg, automatisch een nieuwe cartridge. Qua printen snel en weinig geluid. Alleen het kalibreren na het vervangen van een cartridge duurt erg lang.

Pluspunten

• Vanaf meerdere apparaten te bedienen
  • Nooit zonder inkt icm HP inkt abonnement

Minpunten

• Met Android problemen met koppelen
  • Kalibreren duurt lang

FluF 22 september 2020 Product gekocht

HP DeskJet Plus 4120

Printkwaliteit is om prima te noemen voor een huis/tuin/keuken device Helaas valt mij tegen dat het "dubbelzijdig" printen niet automatisch gaat maar dat je het papier zelfstandig moet feeden zoals in de volgende link uitlegt bij HP: https://support.hp.com/nl-nl/document/c04459911 Niet te min. Prima printer prijs/kwaliteit alleen jammer van het "dubbelzijdig" printen

Pluspunten

• Print snel
  • Scanner (DF)
  • Kwaliteit kleur
  • Easy install

Minpunten

• "dubbelzijdig" printen
  • DF is langzaam (begrijpelijk en niet echt een minpunt)
  • Geen USB kabel mee geleverd wat het lastig maakt om hem in te stellen

djtrustno1 20 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Deze printer laat zich makkelijk installeren en bedienen via de HP smart app op de telefoon en ook via de Laptop. Printkwaliteit vind ik tot nu toe goed. Printen gaat lekker snel met niet te veel geluid. Registratie van Instant inkt ging soepel.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • lichte printer
  • instant inkt
  • Wifi

Minpunten

• klein schermpje
  • geen usb kabel meegeleverd
  • geen vaste netwerk aansluiting

Huisje_75Newbie 10 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Prima printer, die alleen bij het verbinden met het internet wat geduld van je vraagt. Doet wat het zegt. Print snel en netjes. Handig vanaf je telefoon printen, via de app.

Pluspunten

• Snel
  • Weinig geluid.

Minpunten

• Internet verbinden was drama

Stukato 8 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Deze moderne printer is direct aan het wifi netwerk te koppelen en met de Smart app is de printer uitstekend te bedienen. Mijn eerste ervaringen met de instant ink service zijn positief voor wat betreft het bijbehorende dashboard en de levering van het inkt. Perfect voor simpel printwerk.

Pluspunten

• HP Smart app
  • Design
  • Instant ink

Minpunten

• Fotoprints niet geweldig

Stephanie77Newbie 7 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Veelzijdige printer met instant inkt functie. Zo kom je nooit zonder inkt te zitten en voor nu met het thuiswerken super handig. Installatie was heel goed te doen jammer alleen dat de verbinding met wifi wat instabiel blijkt te zijn. Tekst printen prima, foto's wat minder

Pluspunten

• Instant inkt
  • hp smart app ideaal
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• ietwat groot
  • verbinding wifi instabiel

Serge1982Newbie 7 september 2020

HP DeskJet Plus 4120

Mooie strak vorm gegeven printer. Innovatief design. Makkelijk te bedienen met behulp van HP smart app. Ook het automatisch verzenden van cartridges is top. Prestaties van kopieen en afdrukken vallen erg tegen. Fletse kleuren, maar ook streperige foto's. Qua prestaties geen aanrader.

Pluspunten

• strak vorm gegeven design
  • werkt goed met de HP smart app
  • automatisch verzenden van cartridges

Minpunten

• kleuren flets
  • foto's streperig
  • aanmelden WIFI verliep niet soepel

87Willy87Newbie 27 augustus 2020

HP DeskJet Plus 4120

opwarm tijd is wel wat aan de lange kant.op de wifi hapert de printer soms Print cartridge zijn erg klein en zo leeg maar via Instant Ink krijg je zo weer nieuwe thuis gestuurd.Dus Kort om en met de instant ink is dit een perfecte printer voor uwhuishouden.

Pluspunten

• via instant ink snel in huis geleverd

Minpunten

• geen kabel
  • inkt snel op

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP DeskJet Plus 4120?