Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
MRTNbos 28 november 2019 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Enorm degelijke stoel. Dit merk je aan alles. Zitting is wat aan de harde kant, maar persoonlijk heb ik daar geen moeite mee.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Instructies
  • Uitstraling

Minpunten

• Vulling kan als hard ervaren worden

Com Gi-ce 20 juni 2021 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Deze stoel aangekocht, omdat mijn oude stoel aan vernieuwing toe was.

Pluspunten

• Erg degelijke stoel.
  • Kwaliteit
  • Premium stoel
  • Costumersupport
  • De Cookies and Cream Titan is erg mooi afgewerkt.
  • Snelle levering

Minpunten

• Duur (wel het waard)
  • Jammer dat ik niet gelijk een perfecte stoel had.
  • Had vijf sterren kunnen zijn, zonder fabrieksfouten

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Met de Titan 2020 series stoel haal je een zeer degelijke stoel voor een nette prijs in huis. Met de afstelmogelijkheden kun je de stoel zodanig instellen dat deze een hele dag comfort biedt. Lees meer in mijn uitgebreide review.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding heel goed
  • Stevige zit
  • Mogelijkheden om stoel in te stellen
  • Design
  • Afwerking materiaal

Minpunten

• Vrij groot voor mijn lengte (1.75m) maar zit fijn

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Een prachtige stoel met zeer eenvoudige montage. Een ongelooflijk goede afwerking, en een comfortabel zitgenot. Natuurlijk zijn er een paar kleine minpuntjes ook.

Pluspunten

• Stevigheid
  • Eenvoudige/snelle montage
  • Sublieme afwerking
  • (slaap)comfort XD

Minpunten

• Onhandige doos
  • Niet blokkeerbare wieltjes

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Solide stoel met prachtige afwerking. Het zitvlak is wat hard, als je hier langer op zit wordt het oncomfortabel. het PU Leather is mooi maar bij warm weer is het ook broeierig. Voor mij zit het niet comfortabel genoeg om de hoge prijs te rechtvaardigen.

Pluspunten

• Superdegelijk
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Verpakkingsmateriaal
  • Armleuningen staan te ver naar buiten
  • Zitcomfort
  • Materiaal is broeierig

kverhoef 27 mei 2020 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Zeer goede stoel maar is op het moment lastig verkrijgbaar

Pluspunten

• Kwaliteit
  • comfort
  • Verstelbare rugstuen

Minpunten

• Rugleuning staat bij mij 1 CM uit het midden

Znorkus 22 november 2020 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

De reviews over deze stoel op YouTube zijn zonder uitzondering lovend, en daar begrijp ik na het aanschaffen van deze stoel echt helemaal niets van. De stoel zit niet lekker.

Pluspunten

• Prachtige looks
  • Mooi stiksel
  • Afwerking (rvs etc)

Minpunten

• Ergonomisch niet fijn
  • Lumbar support onprettig
  • Chemische geur
  • Slechte aftersales
  • Duur

Kingeling 18 maart 2020 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Gamingchair met een prijskaartje. Goede kwaliteit, hard zitvlak, lendesteun en heeeeeeeel statisch.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Lendesteun

Minpunten

• Hard zitvlak
  • Meest statische stoel ooit

TheMattHaze 9 november 2020 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Titan Softweave black3: Goed afgewerkte stoel voor een goede prijs. Voor mij 1 minpuntje weg van de 5 sterren.

Pluspunten

• Stevige maar relaxe vulling
  • goed verstelbare veer in de zitting
  • Rugleuning kan naar achter draaien
  • Goede kwaliteit stof
  • Super fijn kussen
  • Juiste lengte en breedte voor mij (1.90m, 65kilo)
  • Verzendingsdatum is realistisch
  • Wieltjes rollen goed en geluidloos over houten vloer

Minpunten

• Zitting kan niet naar voren gedraaid worden

Helium-3 16 juli 2021 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Een hele dure stoel die erg fijn zit en mijn ergonomie goed zal doen. Als je veel betaalt voor een bureaustoel omdat je een gezond lichaam belangrijk vindt, is deze stoele erg goed. Verwacht geen zacht wolkenkussen, maar juist een stevige stoel die goede ondersteuning en afstelling biedt.

Pluspunten

• Afstelmogelijkheden
  • Ergonomie
  • Uitstraling (cookies/cream stoffen variant)
  • Gezonde houding

Minpunten

• Gekocht met korting en minus btw. Was de adviesprijs mij niet waard. Adviesprijs is later nog eens hoger geworden.
  • Overhyped
  • Metaal onder armleuningen was tijdens de winter (en ook alleen toen) super statisch geladen - al na 5 minuten zitten een opdonder bij het aanraken

Warduss 15 april 2021 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Niet geschikt om hele werkdagen op te zitten.De race/kuip rugleuning zorgt ervoor dat je met een gekromde rug/schouders naar voren gaat zitten met rugpijn tot gevolg. Zitting is zeer hard waardoor ik last krijg van mijn billen/bovenbenen. Lendesteun is te beperkt. Materiaalkwaliteit is wel als goed te bestempelen

Pluspunten

• Goede kwaliteit materialen
  • verstelbaar

Minpunten

• Harde zitting
  • gekromde rugleuning

EStyleFancy 13 februari 2020 Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Heb zelf de Softweave fabric cookies& cream Titan. Ben 1.72 en zou dus eigenlijk qua lengte uitkomen op de Omega. Heb toch voor de Titan gekozen omdat deze randen minder hoog zijn en heb mijn rug opgemeten en gekeken hoe hoog de Titan was. Geen moment spijt van deze keuze.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Fijn hoofdkussentje
  • stevig
  • veel aanpas mogelijkheden

Minpunten

• eigenlijk iets te hoog,eigen keuze en op te lossen met voetenplank.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Secretlab Titan 2020 Series PU Leather?