€ 239,-
Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • IPS • 4ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ThinkPad 29 november 2021 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Vrij basic monitor, wel goede kleurweergave, na kalibratie een gemiddelde dE van 0,28.

Pluspunten

• Mooi groot

Minpunten

• Geen USB-hub
  • Niet in hoogte verstelbaar
  • Irritante menu knopjes

Drexxon 3 februari 2022 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Deze 31,5" monitor heeft mij echt verbaasd. Mooie afwerking, goede beeldkwaliteit en 75 Hz en dit tegen een prima prijs! Voor het werken vanuit huis is deze monitor voldoende/lekker groot en zijn meerdere applicaties in beeld een groot gemak. Ik heb er op 30-01-2022 euro 227,99 (incl. transportkosten) voor betaald.

Pluspunten

• Grootte
  • Quad HD, 75 Hertz
  • Weergave

Minpunten

• Onhandige plaats menuknoppen
  • Niet in hoogte verstelbaar
  • Weinig aansluitmogelijkheden

Ed1969 19 juni 2021 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Aangeschaft voor thuiswerken en dit scherm bevalt zeer goed. Constructie zeer goed. Aantal aansluitingen is beperkt, maar voldoende, 1x HDMI en 1x Displayport. In maart gekocht voor 211 euro, prijs is nu rond de 270 euro, en dus is dit scherm flink duurder geworden.

Pluspunten

• Goedkoop voor de prijs (mrt '21)
  • Helder en scherp beeld

Minpunten

• Prijs/kwaliteit flink minder nu (jun '21)
  • Aantal aansluitingen

LEOVANZWOL 4 mei 2021 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Goede prijs kwaliteitverhouding! Heeft alles wat ik zocht. Wel was er een grafische kaart ASUS GeForce GT 1030-2G-BRK vereist om hem optimaal te laten draaien op mijn verouderde PC maar hij doet het nu perfect!

Pluspunten

• Goede weergave
  • Mooie kleuren
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Voor mij geen

EVO 19 november 2020 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Groot scherm met opties voor een prima prijs. Dit heerlijke scherm is een goede allrounder; lekker gamen, heerlijk Netflixen of kantoorwerk loopt allemaal prima. Verwacht geen hoogvlieger, maar verwacht eerder degelijkheid van Lenovo in de vorm van een fijn scherm met bijvoorbeeld game- of film mode.

Pluspunten

• 1440P op 32 Inch.
  • 75 Hertz verversingssnelheid.
  • Displaypoort én HDMI aansluiting.
  • VESA 100 opties om een beugel te kopen.
  • 4 ms reactie tijd is mooi meegenomen.

Minpunten

• Aansluitingen zitten onder het scherm ipv aan de zijkant.
  • Géén USB hub.
  • Ik zou hem niet op de poot zetten.

Atomius 14 mei 2020 Product gekocht

Lenovo D32q-20 Zwart

Voor 199 euro bij iBood een koopje geweest. Lekker groot - voor thuiswerken ideaal. Mooie levendige kleuren met het IPS scherm. DP en HDMI aansluitingen - voor mij voldoende. Ergo, heel veel scherm zonder poespas voor weinig geld.

Pluspunten

• Ongekende bang voor buck in mijn geval
  • Prachtige kleurweergave

Minpunten

• 'Slechts' 1x DP en 1x HDMI (en een audioconnector, mocht dat je ding zijn)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo D32q-20 Zwart?