€ 59,96
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 18.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Dutchiee 3 december 2021
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Dutchiee schreef afgelopen jaar 19 reviews, waarvan 47% gesponsord.

Steelseries Sensei Ten

Gaming muizen, is het het investeren waard? Waarom is een ‘Ikea’ muis van twee tientjes niet genoeg om als competitieve gamer het maximale resultaat te behalen? Vandaag de dag is er een behoorlijk verzadigde markt met randapparatuur, hoort ook deze 'goedkopere' muis daarbij? Ik zoek het uit!

Pluspunten

• Erg accuraat
  • Ligt lekker in de hand
  • RGB verlichting
  • Softwarematige mogelijkheden
  • DPI switch met max 5 profielen
  • Maximaal 18000 DPI
  • Voor links en rechtshandige
  • Claw, Fingertip, of Palm grip

Minpunten

• Met ongeveer 70 euro is het geen goedkope muis

Quadradial 26 september 2021 Product gekocht

Steelseries Sensei Ten

Heerlijke muis. Overgestapt van Razer naar Steelseries en was me het allemaal waard. Softwarematig kan je je snelheid instellen en switchen met de middelste knop onder het wieltje. Universele vorm waardoor die voor veel mensen niet te groot of te klein is.

Pluspunten

• Universele vorm
  • Goede sensor
  • Makkelijke software

Minpunten

• niet de meest lichte muis maar OK voor mij

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Steelseries Sensei Ten?