Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Jan Dee 29 maart 2020 Product gekocht

eufy Video Doorbell

Deze deurbel via Amazon gekocht na een teleurstellende ervaring met de eerste generatie Ring. Vooral de maandelijkse afdracht aan Ring om de bel fatsoenlijk te kunnen gebruiken stond mij tegen.

Pluspunten

• Geen maandelijkse kosten
  • Prachtige beeldkwaliteit
  • Locale opslag
  • Inclusief chime
  • Goed doordacht systeem

Minpunten

• 16-24V trafo nodig
  • Bestaande deurbel komt te vervallen
  • Geen Europese stekker

Kwaliteit Score: 5

Arjun1914Newbie 9 november 2021 Product gekocht

eufy Video Doorbell

De deurbel met trafo werkte niet op mijn Huawei Android telefoon, wel op een Apple telefoon. Geen melding op pas 10 min. later. De fabrikant gaf niet thuis. Ik kon maar 1 chime krijgen. Dat is te weinig voor ons huis. Ik zou deze deurbel niet kopen!

Pluspunten

• Geen abonnement

Minpunten

• werkte niet op mijn Android telefoon

R-B 12 april 2021 Product gekocht

eufy Video Doorbell

Aangeschaft via Amazon in een bundle met een Eufy Cam 2. Belangrijkste functie: Geen abonnement vereist. Na enkele maanden in gebruikt te hebben heel erg tevreden. Erg goed beeld, overdag en in de nacht. Uitgebreide instellingen m.bt detectiegebied. Aansluitbaar op huidige trafo voor permanente voeding. Duidelijke bijbehorende app van Eufy.

Pluspunten

• Geen abbonement
  • Beeld
  • Detectie instellingen
  • Accu / Bedraad

Minpunten

• Relatief groot

CwiesNewbie 29 december 2020 Product gekocht

eufy Video Doorbell

Installleren is simpel. Hebben we gedaan door bestaande deurbeltrafo te hergebruiken. Wat niet goed werkt: het beeld komt heel traag op je mobieltje, degene die aanbelt is dan al wel weg.

Pluspunten

• Bel gaat over

Minpunten

• Beeld te traag
  • Geen verschillende account te installeren

RAR_ 2 december 2020 Product gekocht

eufy Video Doorbell

Deurbel die echt perfect voor ons is! Gekocht met blackfriday voor 138eu inclusief bel trafo. Onze gehele oprit is duidelijk zichtbaar overdag en in de nacht. Beeldkwaliteit is zeer goed evenals geluidskwaliteit. Heeft zelf interne opslag dus geen abonnement nodig.

Pluspunten

• Geen abonnement benodigd
  • Losse chime
  • Beeldkwaliteit
  • AC-DC adapter aanwezig dus trafo is niet verplicht
  • Snelheid meldingen (1 sec)

Minpunten

• Trafo 16-24v nodig (wel zo netjes in de meterkast)
  • Bestaande chime is overbodig geworden
  • Herkent de velg van mijn auto soms als een gezicht?

WilwetenNewbie 1 oktober 2020 Product gekocht

eufy Video Doorbell

De Eufy bedrade deurbel bij Amazone besteld en gisteren ontvangen. Gekocht vanwege: geen abonnement nodig, de smalle uitvoering. Ga deze vandaag of morgen installeren na ontvangst van nieuwe gong en trafo. Ervaring komt later.

Pluspunten

• Geen abonnement nodig.
  • Formaat past goed op deurpost

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunt.

mortadelo 27 augustus 2020 Product gekocht

eufy Video Doorbell

Solide deurbel. Alles mooi professioneel verpakt. Geeft heel mooi beeld en belangrijkste voor mij geen abonnement.nodig en bedraad

Pluspunten

• geen abonnement nodig
  • 2k beeld
  • bedraad (geen batterijen nodig die je maandelijks moet opladen)
  • handleiding en app in Nederlands
  • mooi design

Minpunten

• voedingsdraad wat kort
  • (te) makkelijk te demonteren (voor iedereen)
  • reclames tijdens registreren

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een eufy Video Doorbell?