LG 32LM6300PLA Zwart

Specificaties 32" • Full HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
sergev 30 oktober 2019 Product gekocht

LG 32LM6300PLA Zwart

Prijs/lwaliteit is prima. Goed beeld, maar geluid valt enigzins tegen. Is redelijk, zeker met juiste geluidsintellingen. Had wel aangeschaft met illusie dat het een 3,5 audiojack had, maar helaas alleen digitaal.

Pluspunten

• Prima prijs
  • Goed beeld
  • Webos

Minpunten

• Ontbreken audiojack

dkoniNewbie 29 september 2019 Product gekocht

LG 32LM6300PLA Zwart

mooie kleur, prima tv voor weinig geld ik ging voor een ander merk kijken, maar deze doet zelfs meer aan mijn verwachtingen, dus voortaan maar een LG.

Pluspunten

• mooi beeld
  • mooie kleuren
  • goed geluid

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 32LM6300PLA Zwart?