Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
c4coupe 4 februari 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Overdag is dit prachtig beeld, savonds kan ik er niet naar kijken door de massa's lightbleed, clouding. Enorm slecht beeld. Dit paneel is na 2 weken oud al vervangen. En het nieuwe paneel is zelfs nog erger.

Pluspunten

• Overdag goed beeld

Minpunten

• Beeld
  • Lightbleed
  • Clouding

GeKo 14 januari 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Goed product, prettig formaat mooi dun.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherpte
  • Design
  • Netflix

Minpunten

• Geen numerieke invoer op afstandbediening
  • Microfoon in afstandsbediening (privacy?)

Fleur35Newbie 4 juni 2019 Product geleend

Samsung QLED 43Q60R Zwart

De tv maakt diepe indruk met zijn haarscherpe beeld en superieure kleuren. Alles is een beleving in HD. Kinderspel om gebruik te maken van Netflix, Amazon tv, YouTube en andere apps. Met ambient mode maak je eenvoudig een kunstwerk van de tv. De kabels worden keurig weggeleid via de pootjes.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Afstand bediening is even wennen

No-XS 2 juni 2019

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Bixby, de spraakbediening, is super! Ambience mode is leuk en mooi. Wij zetten hem vooralsnog gewoon altijd uit. De beeldkwaliteit is super en fijn! Netflix, Fox Sports, Ziggo Go, Film1 , Twitch en Youtube en ook andere video-apps, heb ik alles getest tot in de puntjes: En het bevalt!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • design
  • afstandsbediening

Minpunten

• anynet+ vergeet soms apparaten

Inbrandgevoeligheid Score: 3

Esmee3Newbie 28 mei 2019

Samsung QLED 43Q60R Zwart

De belangrijkste reden voor mij om voor de Samsung QLED te kiezen is de beeldkwaliteit. Door geavanceerde techniek (o.a. Quantum Processor, Quantum dots en Quantum HDR) heft deze tv optimale helderheid van het scherm, kleurvolume en licht zijn maximaal en het beeld is zeer gedetailleerd.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • afstandbediening
  • design

Minpunten

• niet-relevante menuopties

frank131331 23 juli 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Deze TV nu 2 weken in bezit. Uitstekend beeld. Er wordt aangegeven dat dit paneel 4K HDR te donker weergeeft; ik kan mij niet in vinden. Ook Clouding en Lightbleeding 0.0 last van. 4K weergave is uitstekend. De ingebouwde speakers geven ook prima geluid, niks op aan te merken.

Pluspunten

• Haarscherp Beeld
  • Strakke bezel
  • Ruim voldoende aansluitingen (HDMI ect)

Minpunten

• Geen

jhimmerzeelNewbie 8 juni 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Online besteld via kamera-express Capelle a/d IJssel.. makkelijke website, snelle levering, helaas wel een XXH serienummer en geen XXN.

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Robuust

Minpunten

• XXH Serienummer

RomanawolfNewbie 22 mei 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Omdat ik altijd een oudere tv heb gehad is dit voor mij een hele vernieuwing. Vandaag de Samsung qled gekocht bij kamera express en wat een super mooie tv ben er zo blij mee. Netflix, Fox Sports, YouTube allemaal makkelijk in Ik raad deze tv zeker aan en de winkel

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Leuke afstandsbediening
  • Plat

Minpunten

• Nog niet gevonden

Gerard A.S.Newbie 7 april 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Prima tv. Prachtig beeldscherm. Jammer dat deze tv niet via bluetooth te koppelen is aan een hoofdtelefoon. Aangezien de mogelijkheid om dit bedraad te doen ontbreekt, is dit het enige minpuntje.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Overzichtelijke apps
  • Zeer gemakkelijk te installeren

Minpunten

• Bedrade koptelefoon niet mogelijk
  • Bluetooth koppeling mst koptelefoon lukt niet

OntzettendNewbie 10 februari 2020 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

De Tv leek veel belovend. Bevalt ook goed voor normaal HD beeld. Echter, 4k streams in HDR zijn veel te donker. Ik heb alle instellingen geprobeerd en alle forums erop na gelezen, maar niks helpt. Schaduwkanten van gezichten zijn voor een groot deel zwart weggeclipt. Alle detail gaat verloren.

• Beeldkwaliteit bij niet-HDR

Minpunten

• HDR 4k veel te donker

Beusr01Newbie 29 augustus 2019 Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Mooie televisie, helder en veel opties. Pas 1 dag in gebruik maar aansluiten ging volautomatisch nadat je een app hebt gedownload. Een feest om naar te kijken

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Aansluiten is erg makkelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

bwillemsenNewbie 29 mei 2019 Product geleend

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Haarscherpe beeldkwaliteit. Alle details worden natuurgetrouw weergegeven. Bij F1 blijft het beeld waanzinnig scherp. Het is een multifunctionele televisie waarbij je heel makkelijk kunt switchen naar o.a. netflix, youtube en internet. Ook de ambient mode is een hele leuke functie. de televisie kan het patroon van je muur overnemen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compacte afstandsbediening
  • Schitterend beeld

Minpunten

• Compacte afstandsbediening kan lastig zijn voor grotere handen

p.visscherNewbie 22 mei 2019

Samsung QLED 43Q60R Zwart

zeer tevreden. oude televisie was 37 inch met dikke randen (ook een Samsung). Deze is dus 5 inch groter maar lijkt kleinen door het slanke uiterlijk. Het aantal te installeren apps viel me wel tegen.Voor mij was dit niet een probleem omdat de meest gebruikte wel beschikbaar zijn (netflix etc.)

Pluspunten

• super beeld
  • snelle processor
  • Ambient Mode

Minpunten

• beperkt aantal app's

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung QLED 43Q60R Zwart?