Samsung 65RU7170 Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Sim Kranenburg - Redacteur televisies 4 maart 2020

Betaalbare 65"-televisies - Veel tv voor weinig

De Samsung 65RU7170 is een prima tv, maar het contrast is nogal aan de lage kant. Dat komt door een alles behalve perfecte zwartweergave. Hij heeft wel een lekker lage inputlag waarmee het een goede keuze is voor gamers. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ShanaRNewbie 1 juli 2020 Product gekocht

Samsung 65RU7170 Zwart

Dit is een prima product voor een aardige prijs. Scherm is goed, mooi design. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• scherm kan nog beter, maar voor deze prijs niet

TapeRobot 13 januari 2020 Product gekocht

Samsung 65RU7170 Zwart

Prima Televisie! Ben erg tevreden over deze aankoop. Veel reviews gelezen voordat ik tot deze koop overging. Ik heb inclusief leveringskosten, 680 euro betaald bij el-vidas. Snelle en correcte afhandeling. Voor een televisie van deze kwaliteit en deze groote (65 inch) is dit een hele goed deal.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is heel goed
  • Geluid goed, voor een platte televisie.
  • Ondersteund PLEX (Jippie)

Minpunten

• back light bleeding (ik weet het..koop dan een oled)

boblekkinsNewbie 25 april 2019 Product gekocht

Samsung 65RU7170 Zwart

Tv heeft een mooie uitstraling, Mediaspeler/center_ingebouwd, speelt alle mediaformaten! incl. nieuwste_codecs. alle streamingdiensten vertegenwoordigd, incl. videoland. TV is zeer makkelijk te bedienen. Kabelaar kaartje is aan te bevelen (geen los "ziggo"kastje meer) Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Pluspunten

• media koning!
  • makkelijk bedienbaar
  • laag energieverbruik voor 65inch

Minpunten

• edge-lit verlichting

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 65RU7170 Zwart?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite