Samsung 55Q70R Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Visjes 29 december 2019 Product gekocht

Samsung 55Q70R Zwart

Gekocht met Black Friday, was een hele goede deal. Goed beeld geluid is zeer goed, hoor het verschil met me soundbar nauwelijks. Merk met sommige livestreams dat het beeld soms een beetje stottert, is zeer afhankelijk van het beeld en software

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid
  • Genoeg aansluit mogelijkheden

Minpunten

• Beeld stottert soms bij livestreams

evil dubbie1 16 december 2019 Product gekocht

Samsung 55Q70R Zwart

Simpelweg een hele mooie, zeer goed werkende tv! Zowel het scherm, afstandsbediening en de software werken echt goed. Getwijfeld tussen OLED maar zag weinig tot geen verschil in de winkel en vond OLED het geld niet waard. Gekocht met black friday (999 euro), gebruikt voor films/series&gamen.

Pluspunten

• Scherm scherpte en kwaliteit
  • Robuust vergeleken met zeer dunne OLED's
  • Afstandbediening werkt zeer fijn!
  • Software, zowel het smart gedeelte als het aansturen naar extra apparaten werkt goed!

Minpunten

• Geen centrale poot al vind ik deze poten ook niet lelijk
  • Bixby, hoewel weinig getest via deze tv. Wel via mijn smartphone

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 55Q70R Zwart?