Acer Nitro VG271UP Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ThethieferNewbie 18 mei 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Zeer goede 1440p 144hz IPS monitor voor de prijs. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• 1440p resolutie
  • IPS
  • 144hz & 1ms
  • Randloos
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen DisplayPort kabel

AnthonNewbie 3 oktober 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

prima monitor, geen ghosting oid zolang g sync staat ingeschakelt, de speakers gebruik ik niet die zijn slecht maar ik verwacht ook van iedereen die deze monitor kan betalen dat die een fatsoenlijke surround systeem oid gebruikt. de hoogte is niet verstelbaar en dat vind ik wel een min punt

Pluspunten

• gsync werkt met freesync.
  • dp kabel mee geleverd
  • makkelijk te installeren
  • handige osd opties

Minpunten

• hoogte niet verstelbaar

heuveltje 27 september 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Heerlijke monitor, goede kleuren, prima responsetijd, geen last van ghosting of andere vreemde effecten. De freesync werkt ook prima met mijn rx480 De speakers zijn hoogstens geschikt voor windows geluidjes, maar who cares:? Enige echte klacht is dat de poot niet in hoogte verstelbaar is, en imho veel te laag

Pluspunten

• 144hz,
  • Prima kleuren (IPS)
  • Relatief Goedkoop

Minpunten

• Voet is wat laag
  • vind de knoppen voor het menu onhandig geplaatst

Chryses 4 september 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Op papier perfect qua specificaties. Minder goed in praktijk

Pluspunten

• 144 hz
  • 1440p
  • IPS
  • Goede kijkhoeken
  • Goede prijs/specs voor begin 2019

Minpunten

• Geen verstelbare standaard
  • 7mm extra zwarte rand aan zijkanten (onzichtbaar op foto))
  • sporadisch flikkeringen/kort uitvallen van scherm

AnthonievS 31 juli 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Upgrade van 2 144hz 1ms 1080p TN schermen naar dit enkele scherm. Beste beslissing ooit! De kleuren en contrast zijn super mooi en gamen op dit scherm is heel aangenaam. Enisgte minpunt is de voet die redelijk kort is en niet verstelbaar.

Pluspunten

• Kleur/contrast
  • IPS
  • 1440p
  • 144hz
  • 1ms

Minpunten

• Korte voet

Bouche Dag. 10 juli 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Precies wat ik verwacht had. Kleuren zijn top en geen dode pixels. Freesync werkt perfect; er is een OSD "Refresh Rate Num" welke de huidige framerate van de monitor laat zien waarmee je altijd kunt testen of je game het goed ondersteunt. Monitor arm/beugel een aanrader.

Pluspunten

• Goed kleuren
  • Goede OSD opties
  • Knoppen voor OSD werken prima
  • Kleine bezzels zonder glare

Minpunten

• Verschil in updaten pixels (GTG response) bij heel goed opletten merkbaar tov TN
  • Monitor stand is erg laag

Low19 24 mei 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Groot scherm zonder grote randen, mooie kleuren en alles helder. De kleine nadelen zijn dat de voet minimaal is en vrij moeilijk in het frame te schuiven was en de speakers slecht zijn. Als je daarmee kan leven voor deze prijs (ik wel) dan is dit een goede aanrader.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goede kleuren
  • Grafisch prima

Minpunten

• Voet (moeilijk te installeren)
  • Geluid is vrij slecht
  • Een koekenpan heeft nog een uitgebreiderde handleiding

CHeeCH 10 april 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

2 Weken in bezit en perfect tevreden. Had een AOC 24" TN scherm en dit is op alle vlakken superieur. Ik kan me ook geheel niet vinden in opmerkingen over ghosting op dit scherm; zelfs in extreem snelle FPS games totaal geen problemen. Een absolute aanrader en zelfs relatief goedkoop.

Pluspunten

• Prachtige kleuren (out of the box)
  • 144Hz
  • Relatief goedkoop voor een 2K 144Hz IPS scherm.

Minpunten

• Voet
  • Geen DP kabel meegeleverd

longtime_lurkerNewbie 2 april 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Prima product met 1 gigantisch probleem. Kleur / Contrast zijn overigens beiden uitstekend. De ghosting/motion-blur was voor mij echter dusdanig merkbaar dat ik binnen korte tijd hoofdpijn kreeg en misselijk werd. De optie om respons-tijd te versnellen schakelt freesync uit. Heb het product teruggestuurd naar de verkoper.

Pluspunten

• Kleuren
  • Contrast
  • Ontwerp

Minpunten

• Ghosting
  • Motion-blur

neptukker 27 maart 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG271UP Zwart

Mooi product. Ik kom van een 60HZ TN paneel af en dit is echt geweldig. CSGO , DIV2 en metro Exodus spelen heerlijk. Ik zie geen rare verschijnselen van Ghosting/Input lag en dergelijke. Jammer van de voet, maar daar is de prijs ook naar.

Pluspunten

• 144HZ
  • IPS
  • Freesync

Minpunten

• Voet
  • Zit een hdmi kabel bij, geen DP
  • Handleiding is heeeeel sumier

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Nitro VG271UP Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech