€ 139,27

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Fietspomp86 8 december 2019 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Prima deurbel, maar zou nog beter kunnen zijn!

Pluspunten

• ONVIF
  • SD kaart
  • Degelijke bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen drukknop sensor oid

Kwaliteit Score: 5

eleveldj 30 januari 2020 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Mooi compact apparaat, aansluiten niet moeilijk.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Installatie
  • Uitstraling

Minpunten

• Nog niet gevonden

Kwaliteit Score: 4

Gorefest 10 november 2022 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Niet betrouwbaar, wegvallende verbinding en nu defect.

Pluspunten

• Zonder abbonement
  • Beeldkwaliteit
  • Werkt met Synology surveillance station

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Handleiding

KlautePool 30 augustus 2021 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Hoewel mijn huis volledig op Homekit draait, was ik verbaasd over de functies van deze deurbel. Hij werkt perfect met de iPad die ik bovenaan de trap heb hangen. Protip: haal een Durable micro-SD kaart, want hij kan in de zomer heet worden.

Pluspunten

• Google Home/Alexa Integratie
  • Niet vast aan clouddiensten door Micro SD
  • Werkt naadloos met mijn iPad,iPhone en Apple Watch
  • Goede gevoeligheid en afstand
  • Met 256 GB bijna een jaar terug te kijken
  • Postbodes doorgeven dat je pakket bij de buren mag

Minpunten

• Geen Homekit ondersteuning
  • Verbinding af en toe traag bij mesh netwerk
  • Bonus: HDR zou fijn zijn wanneer achtergrond te licht is.

Svrooij86 23 november 2020 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Een deurbel heeft als belangrijkste functie mij notificeren als er iemand voor de deur staat. Dat doet die soms en faalt daarmee in de belangrijkste functie. Niet kopen!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Vaak geen notificatie
  • Bestaande bel werkt niet (wel beloofd)
  • Verschrikkelijke app

bosdoNewbie 28 juli 2020 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Geen abonnement kosten o.i.d. Echt een merk/product in kinderschoenen. GEEN spare parts beschikbaar. Klantenservice kan/wil niet verder helpen.

Pluspunten

• Geen abonnement

Minpunten

• Geen service
  • Geen spare/reserve onderdelen
  • Soms geen bericht van bezoek

IerselfrNewbie 13 juli 2020 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Aansluitprocedure is erg onduidelijk, handleiding komt niet overeen met later via de helpdesk ontvangen filmpje. Na 6 weken gebruik al wel 6 uur bezig geweest met reset, herinstallatie etc. De app werkt erg slecht en is buggy. Instellingen volgens de app worden niet nagelefd door het apparaat.

Pluspunten

• Zier er mooi uit

Minpunten

• Onvoorspelbaar gedrag
  • Waardeloze app
  • Onbetrouwbaar apparaat

christweakerNewbie 5 oktober 2019 Product gekocht

EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel

Helaas onbruikbaar voor de meeste Android gebruikers. Je krijgt willekeurig melding als er iemand op de deurbel drukt. (1 op de 20 keer). De app zit helaas nog vol met bugs. Ik heb dit getest of 4 android devices. Echt jammer, want de bouwkwaliteit en camera is prima.

Pluspunten

• prima bouwkwaliteit
  • mooi beeld

Minpunten

• notificatie werkt niet als er iemand voor de deur staat.
  • notificatie afspelen op shared devices werkt niet
  • te veel bugs in de de android app versie.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel?