€ 51,72
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 18.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Dark Phantom 22 november 2021 Product gekocht

Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart

Muis is binnen drie weken defect geraakt. De linkermuis knop werkte niet meer goed als ik licht klikte. Dit blijkt een groter probleem te zijn, dus wees gewaarschuwd. Ik vond het knap dat het zo snel al stuk ging, gelukkig kunnen retouren. Ik heb uiteindelijk voor Logitech G502 Hero gekozen.

Pluspunten

• Leker in de hand
  • Corsair software is goed

Minpunten

• Binnen drie weken stuk
  • Linkermuis klik probleem

Keesknd 28 september 2020 Product gekocht

Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart

Erg fijne gaming muis. Ben zelf een goedkopere variant gewend van Trust maar na een paar jaar toch maar overgestapt naar een wat duurdere (+€60,-). Alle waar naar zijn geld! Ik gebruik deze muis voor het gamen met een claw grip en dat bevalt uitstekend.

Pluspunten

• claw grip
  • fingertip grip
  • comfortabel
  • snelle respons

Minpunten

• Prijzig voor "een muisje"

rene451 17 augustus 2019 Product gekocht

Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart

Ligt goed in de hand, het gewicht is uitstekend en de sniperbutton zit op een betere plaats dan bij de M65 pro waar ik er nauwelijks bij kon. Nu maar hopen dat de zeer slechte scroll-button van de M65 Pro bij de Elite in orde is gebracht.

Pluspunten

• vooruitgang op de M65 pro
  • ligt lekker in de hand ( doorsnee handen)
  • sniper-button
  • alu
  • 48,30 op amazon.de

Minpunten

• levensduur scroll-button onzeker
  • liever meer dan 2 jaar garantie !!

Frostbite 14 maart 2019 Product gekocht

Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart

Solide muis met goede software waarmee je 6 verschillende DPI waardes kan instellen. Sniper knop zit nu verder weg t.o.v. de M65 Pro. De Elite glijdt soepel over mijn muismat. Helaas lukt het me niet om een goede grip te krijgen met kramp als gevolg. Ik zal hem retourneren.

Pluspunten

• Stevige robuuste muis.
  • DPI tot 18.000
  • Sniperknop zit nu verder weg t.o.v. M65 Pro
  • 'Glijdt' makkelijk

Minpunten

• Grip is lastig (mijn duim zat telkens op het randje voorbij de sniperknop)
  • Kleiner dan M60

HeorotH 6 maart 2019 Product gekocht

Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart

Kan er heel erg weinig op aanmerken. Glijd heel erg soepel (afhankelijk van je gewichts instellingen). De schroeven waarmee de gewichtjes vast zitten worden ook gezien als verwijderbaar gewicht. had 5 sterren gekregen als er dan ook een lichtgewicht afdek kapje bij zou zitten.

Pluspunten

• Voelt stevig aan
  • Duidelijke config software (iCue)
  • verschillende DPI settings makkelijk toegangelijk
  • kan profiel op de muis zelf opslaan

Minpunten

• geen afdek kapjes bij verwijderen gewicht

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair M65 RGB Elite Tunable FPS Gaming Mouse Zwart?