Acer Swift 3 SF314-54-31MZ

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 128GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - April 2019

In de Laptop Best Buy Guide van april 2019 zijn we op zoek gegaan naar de beste laptops in de prijscategorieën tot 500, 700 en 1000 euro.

123    1 apr

Videoreview - Laptop Best Buy Guide - April 2019

In de Laptop Best Buy Guide van april kijken we naar de beste laptops in drie categorieën: de budgetlaptop van maximaal vijfhonderd euro, de basislaptop van maximaal zevenhonderd euro en de thin&light, waarvoor we duizend euro budgetteren.

6    1 apr

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
SnirbieNewbie 10 mei 2019 Product gekocht

Acer Swift 3 SF314-54-31MZ

Sinds 3 weken in gebruik. Geen spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• Lekker licht
  • Snel

Minpunten

• duur

Zweef 15 maart 2019 Product gekocht

Acer Swift 3 SF314-54-31MZ

Voor het geld erg fraaie laptop met verlicht, prettig werkend toetsenbord, grote touchpad, veel aansluitingen en bij deze revisie een fijn, helder mat full HD beeldscherm. Absolute aanrader voor dit geld.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Licht en vrij compact
  • Veel aansluitingen

Minpunten

• Egaliteit toetsenbordverlichting
  • Afwerking kan op punten beter
  • Speakers aan de onderkant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Swift 3 SF314-54-31MZ?