Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Specificaties Bureaumount • maximale schermgrootte 27" - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
orinmons 7 november 2019 Product gekocht

Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Vandaag binnen gekregen, paar uurtjes zitten klooien doordat hij niet makkelijk 'perfect' staat zodat alle monitoren mooi strak tegen elkaar zitten. Uiteindelijk nu die staat ziet het er prachtig uit. Had het al jaren eerder moeten doen. Zeker de prijs waard

Pluspunten

• Hoge kwaliteit voor de prijs
  • Robuust en stevig
  • Goedkoop vergeleken met concurrenten
  • Instelmogelijkheden (hoogte/draaien/kantelen)
  • Ingebouwde cable managment

Minpunten

• Niet een super duidelijke handleiding
  • Lastig om de schermen netjes te krijgen, maar als het lukt, gewoon niet meer aanzitten

Cybermonk 18 juli 2019 Product gekocht

Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Prima kwaliteit/prijs verhouding, niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste triple monitor stand. Uiterst tevreden!

Pluspunten

• Stevige kwaliteit voor een goede prijs
  • Integrated cable managment
  • Alles erbij wat je maar nodig zou kunnen hebben van schroefjes tot imbussleutels

Minpunten

• Iets wat onduidelijke handleiding maar met een beetje gezond verstand kom je ver
  • Afstellen zodat alle monitors op gelijke hoogte naast elkaar hangen blijft een dingetje

nonnominandus 14 april 2019 Product gekocht

Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Mooi ding. Houd mijn schermen mooi stevig vast. Ik miste alleen een handleiding voor waar al die onderdelen en schroefjes voor waren, maar met wat gezond verstand ben ik er ook gekomen. Hou dan ook, na installatie van alles ben ik er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Instelmogelijkheden
  • Kabelhulp
  • Stevig

Minpunten

• Geen instalatiehandleiding
  • De hoogte vastzetten lijkt wat naar beneden te kunnen schuiven

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA?