€ 108,97
Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (QLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Crucial P1 1TB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Kalis 17 december 2019 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Niet de beste specs (QLC) maar voldoet prima als tweede schijf en de prijs is goed!

Pluspunten

• Snel
  • Zuinig
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog geen gevonden

RBRT91 6 oktober 2022 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Fijne schijf. Fatsoenlijk aan de Xbox gehangen met een NVME to USB adapter. Niks te klagen

Pluspunten

• snel
  • werkt na behoren

Minpunten

• niks

immetjes 25 januari 2022 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Voor de built van m'n buurjongen gebruikt. Gaf er na 1.5 jaar van de een op de andere dag de brui aan, gebruikt in game PC. Onder garantie na 20 dagen geld terug gekregen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Kwaliteit

zeeman-- 25 februari 2021 Product gekregen

Crucial P1 1TB

Word heel erg langzaam vanwegen SLC caching gebeurt meestal vanaf 700-800GB gebruikt

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Slechte Qualiteit

thekingis13 30 december 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Stuk gegaan na 2 jaar en 2 weken. Service van Crucial is om te huilen. Ik had de stikker eraf gehaald, waarmee ik toch 7 graden koeler draaide. Er staat nergens dat deze stikker NIET verwijderd mag worden, toch heb ik enorm lang moeten klagen bij de fabrikant voor vervanging.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Crucial garantie

Firefly127 13 mei 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

1TB aan ssd voor net iets meer dan 100 euro. Dat is pas een super deal.

Pluspunten

• prijs
  • nvme

Minpunten

• niet de snelste die er is

nonnominandus 2 mei 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Prima 1 Tb nvme ssd. Gekocht omdat het de goedkoopste in die categorie was (~115).

Pluspunten

• NVMe
  • 1 Tb

Minpunten

• Niet gevonden

Matteo-10 27 april 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Prima SSD met goede lees- en schrijfsnelheid, allemaal voor een goede prijs.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid

Almering 18 april 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Snel en zuinig, goede performance vs. prijs. Na genoeg gelijk aan Intel 660p.

Pluspunten

• Snelle interface
  • Eenvoud

Minpunten

• prijs is wat hoog de laatste tijd

johanl79 5 februari 2020 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Dit is de primaire "disk" in mijn game pc en ik ben er erg tevreden over. Inmiddels al zo'n 8 maanden in gebruik en geen enkel probleem mee gehad. Ik kan geen minunten bedenken.

Pluspunten

• Prijs/prestatie

Minpunten

• Geen

ditbenikecht 24 november 2019 Product gekocht

Crucial P1 1TB

Na een half jaar plotseling stuk. Snelheid zakt snel in na een paar GB schrijven. Wel erg zuinig.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Zuinig

Minpunten

• Snel kapot
  • Snelheid zakt snel bij grote bestanden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Crucial P1 1TB?