1 review

NEC MultiSync EA271Q Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • PLS • 6ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
MisterE 22 april 2019 Product gekocht

NEC MultiSync EA271Q Zwart

Een zakelijke monitor met een behoorlijk prijskaartje. Ik kwam op dit scherm uit vanwege alle gewenste aansluitingen. Helaas bleek dit in mijn geval niet te werken zoals gewenst. Vandaar gaan ze weer retour.

Pluspunten

• Aansluitingen
  • Sync tussen meerdere schermen

Minpunten

• USB-C daisy chaining

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een NEC MultiSync EA271Q Zwart?