Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
treris 27 mei 2020 Product gekocht

Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks

Ideale oplossing voor kamers waarin al wel een coax kabel ligt, maar je die niet gemakkelijk kunt/wilt vervangen door een netwerkkabel (bijvoorbeeld omdat er in die kamer ook een tv staat, of omdat de coax kabel erg vast zit).

Pluspunten

• Stabiele verbinding
  • Snel (1Gbit lijkt ook echt gehaald te worden)
  • Robuste behuizing
  • (Zeer) Eenvoudige installatie

Minpunten

• Wel stroom nodig

Kwaliteit Score: 4
Features Score: 4

derob1 15 mei 2020 Product gekocht

Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks

Ik had genoeg van gezeur over een niet stabiele WiFi in ons overbevolkte huis. Ik had geen zin om netwerk kabels te gaan trekken, maar realiseerde me dat in bijna iedere kamer een coax TV aansluiting zit. Een paar dagen later blijkt deze oplossing PERFECT in dit scenario.

Pluspunten

• makkelijk in geval van bestaande coax leidingen
  • doet wat er op de verpakking staat
  • goed alternatief voor kabels trekken
  • kabels en voeding in doos (ik heb twee losse units geleverd gekregen ipv de set)
  • super simpel

Minpunten

• beter losse male connectors in doos

femkevoornNewbie 24 februari 2019 Product gekocht

Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks

>110 meter afstand overbrugd met Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks voor aansluiting schuur op woonhuis Grondcoaxkabel getrokken vanuit meterkast naar schuur.Latency was rond de 17ms seconde. Upload/download snelheid zijn identiek aan woonhuis.Ken geen alternatief die zulke hoge snelheden zo ver en goedkoop kan verzenden. Installatie is simpel.

Pluspunten

• Kan > 110 meter overbruggen
  • Geen snelheidsverlies
  • €85 voor dubbele set is koopje/ er is geen alternatief
  • Compact/bevestigingspunten voor schroeven
  • Voelt stevig/robust aan
  • Simultaan data als analoog/cai signaal
  • Beter dan (i) netwerkkabel die maar tot 100m gaat en (ii) powerline oplossing ivm grondmoffen
  • Bedea Grondcoax is makkelijk/goedkoop eindeloos qua lengte en goedkoop te verkrijgen

Minpunten

• Geen coax connector bijgeleverd (2x male nodig)
  • Geen usb power adaptor bijgeleverd (2x)
  • Geen splitter bijgeleverd
  • Lampjes kunnen niet uitgezet worden

dwalingNewbie 20 september 2018 Product gekocht

Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks

Gemakkelijke en snelle montage aan de bestaande coax kabel die van beneden naar boven loopt. Je hebt alleen nog van die losse coax connectors nodig. Ik kan geen vertraging meten als ik de computers aansluit via deze verbinding of direct op het modem. Latency bleef rond de 10ms seconde.

Pluspunten

• stevig
  • eenvoudig
  • snel

Minpunten

• beetje prijzig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Hirschmann Gigabit internet over coaxadapter - 2 stuks?