€ 139,-
Specificaties CPU (closed loop), 120mm (3 fans) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Belkaid 23 mei 2020 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Mooie AIO, makkelijk te installeren en koelt goed, ook met de fans op een lage RPM en een mooie prijs vergeleken met andere 360mm AIO's. De meegeleverde RGB fans zien er leuk uit, maar produceren vanaf 50% RPM al aardig wat geluid.

Pluspunten

• Koel prestaties
  • Looks

Minpunten

• Software
  • Fan noice

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (min) Score: 4

KaleMarcus 20 maart 2020 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Goede koelprestaties, maar vervelend geluid in fans na verloop van tijd.

Pluspunten

• Hoge koel prestaties
  • Mooie RGB verlichting
  • MasterPlus
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Na verloop van tijd ratelgeluid in fans
  • Veel kabeltjes, heel veel kabeltjes

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (min) Score: 3

KesboerNewbie 22 september 2021 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Na een paar weken al olie druppels aan de binnenkant van de ventilators(ja alle drie) Met garantie een nieuwe koeler er in laten zetten, echter binnen 3 weken waren deze ook olie verloren. Amd5900x

Pluspunten

• Doet zijn werk

Minpunten

• Slechte lagers
  • Lawaai

Koelvermogen Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 4

Format-C 9 juni 2021 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Wilde mn PC lekker stil hebben, enn mn CPU koel....dus deze watercooler ergens in de aanbieding gekocht voor 99,. Past perfect in mijn CM behuizing (zie profiel)

Pluspunten

• Koelt goed
  • Is ZEER stil met custom fanprofiles
  • RGB ziet er wel geinig uit
  • Makkelijk in te bouwen
  • CPU (zelfs op default cpu settings en voltages met PBO op +200 (4850MHZ)!) nagenoeg NOOIT boven de 60C gezien
  • Goedkoop

Minpunten

• Bedrading voor RGB (ik heb alle RGB bedrading rechtstreeks op mn mobo aangesloten)
  • Nog geen (3 maanden in gebruik)

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 5

DaveyHagens 29 september 2022 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Koelprestaties prima, zeker voor het geld. Houd mijn 5800X onder load rond de 70 graden, met de fans op 30%. Idle temp 33 graden. Enige minpunt zijn de waardeloze meegeleverde fans. Na 6 weken ratelde er al 1. Deze vervangen door lian li al120 met de rest van de casefans.

Pluspunten

• Goede koelprestaties
  • Makkelijke installatie
  • Niet al te duur
  • RGB, als dit + is

Minpunten

• AM4 mounting voelt wat buigzaam
  • Waardeloze fans meegeleverd

RamsesII 26 juni 2022 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Blijkbaar is er een batch waar de pomp kapot is. Helaas twee maal daar een vervanging van gekregen. De derde werkt wel, echter erg hoge temp voor een 12700k processor, temp bij idle is 50c, underload 95c+

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Koel prestaties

JustRosa14 8 januari 2022 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Gekocht icm een ryzen 7 5800x, welke redelijk wat koeling vereist. Met de cpu op standaardsettings maakt deze koeler aardig veel lawaai, dus heb ik de cpu wat lager gezet. De pomp kan af en toe wat geluid maken maar dat hoort er bij. Al met al prima koeler.

Pluspunten

• Looks
  • Prestaties-ish
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Maakt wel wat geluid

oggyogg 18 januari 2021 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Koeling is prima, ik gebruik 'm nu een half jaar. Ik wordt alleen gek van het geblaas (lawaai) van de fans. De fans ratelen en de snelheid van de fans gaat als een wave curve harder en zachter. Ik ben nu op zoek naar een vervanging.

Pluspunten

• Goede koeling

Minpunten

• Lawaai
  • Ratelen

CyrowNewbie 25 juni 2020 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Mooie cooler met goede prestaties. Persoonlijk heb ik geen problemen met geluid maar hij is niet 100% muis stil. Zeer veel moeite gehad om RGB werkend te krijgen omdat ik nergens software kon vinden. Let op! RGB werkte bij mij niet out of the box. Download de software!

Pluspunten

• Mooi licht
  • Goede koeling

Minpunten

• Software zeer moeilijk te vinden

Zarathustra_92Newbie 28 september 2019 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Deze koeler geeft goede koelingsprestaties, het geluid van de fans is echt ondragelijk (ik had deze koeler gekocht omdat het de stilste op de markt zou moeten zijn). Dit komt vermoedelijk doordat de koeler zonder demping met mijn case in verbinding staat, hier is helaas niets aan te doen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • ARGB met controller
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Luide fans
  • Korte kabels voor cablemanagement
  • Coolermaster RGB software

Mikayu 26 augustus 2019 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Zeer veel AIO watercooler met RGB tegen een scherpe prijs. Ryzen 3700X blijft 28 graden idle en in de 60 graden onder load met de fans op de laagste setting

• Stil
  • Adressable RGB

Minpunten

• Korte slangen
  • onhandige RGB controller

Rikkerd125 19 mei 2019 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

de cooler is ongelooflijk goed voor cooling houd mijn i7 8700 onder 25 graden under load en de RGB is Super mooi

Pluspunten

• Koelt mega goed
  • mooie RGB
  • Krachtig
  • stil

Minpunten

• groot

wesseltie 27 april 2019 Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB

Houd mijn processor goed koel en is heel stil.

Pluspunten

• Super mooi
  • Stil
  • Goedkoop

Minpunten

• Veel kabels

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB?