1 review

AOC C32G1 Zwart

Specificaties 31,5" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de AOC C32G1 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ThoOttJac 12 juli 2019 Product gekocht

AOC C32G1 Zwart

ik vind het zelf een hele fijne monitor. het heeft 144hz, lekker groot en het is curved.

Pluspunten

• 144hz
  • 32 inch
  • curved

Minpunten

• tot nu toe geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AOC C32G1 Zwart?