AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
TheMaurice 8 februari 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Ik heb deze monitor nu zo'n 6 maanden in gebruik en ik ben er erg tevreden over! Ik gebruik hem op zowel Linux als Windows op 75hz met een Displayport switch met de naam LINDY en het werkt super!

Pluspunten

• 75 hertz
  • spetterende kleuren door IPS
  • dunne, onopvallende rand
  • zeer scherpe prijs
  • DVI aansluiting
  • weinig/geen ghosting!
  • it's free real estate!

Minpunten

• geen VESA/niet in hoogte verstelbaar
  • geen dedicated knop voor input switching

Gem 28 augustus 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Mooi scherm voor een scherpe prijs. De Freesync is range is eventueel aan te passen (38/40-75hz) met wat tweak werk. Mijn exemplaar had geen defecte pixels of andere mankementen maar heeft zoals de meeste IPS monitoren een beetje last van IPS glow in de linker onder en bovenhoek (geen bleed).

Pluspunten

• IPS 10-bit
  • 75 hz Freesync (Nvidia compatible)
  • 4 verschillende aansluitingen (DVI,HDMI,DP,VGA)
  • Contrast

Minpunten

• Toch wat IPS glow (geen bleed)
  • Niet in hoogte verstelbaar

revengeyo 2 juli 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

De wow factor is groot vanwege het formaat. De kleuren spatten van het scherm vanwege het 10 bit IPS paneel. Uitstekende zwartweergave. Kan zeer veel licht produceren, contrast is oke. Zeer handig: Je kunt zeer snel schakelen tussen (aanpasbare) profielen, door op pijltje naar links te drukken.

Pluspunten

• Zeer goedkoop (onder de 200 euro)
  • Prachtig beeld (IPS) kleuren spatten van het scherm
  • 75hz (toch 25% meer dan 60hz, maar nog steeds niet aan te raden voor snelle shooters)
  • Veel aansluitmogelijkheden: DVI,VGA,DP,HDMI en Meegeleverde DP en HDMI kabel
  • snel schakelen tussen (aanpasbare) profielen
  • Freesync
  • 10 bit, 100% sRGB en 88% AdobeRGB

Minpunten

• Contrast (is goed tot 45%, daarna verlies je grijstinten)
  • Het scherm ontwaakt soms erg traag

mblokland2 30 april 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Super monitor ter vervanging van 24 inch monitor, voet zeer stabiel en displayport kabel meegeleverd (naast de HDMI kabel). Super prijs kwaliteit..

Pluspunten

• Perfecte grote
  • Scherp
  • Mooie kleuren
  • Freesync

Minpunten

• alt-tab traag

Niloc Namgreb 30 maart 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Ik heb hem zelf niet gekocht maar mijn broertje heeft hem nu al een tijdje. Heel mooi beeld, 32 inch 1440p + freesync + IPS kleuren zijn toch wel echt een genot en dat vind mn broertje ook. Erg tevreden mee.

Pluspunten

• Groot (32 inch)
  • 1440p
  • IPS
  • Freesync

Minpunten

• Menu ingebouwd had beter gekund maar heb zeker erger meegemaakt

chris_vanr 21 maart 2019 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Enkele dode pixel, bij rand dus acceptabel. Kleur, helderheid, ghosting ok. Bouwkwaliteit voet echt ondermaats. De schroef ging zwaar, door het zachte metaal is deze beschadigd met de schroevendraaier. De schroef gaat niet verder en de voet wiebelt nog. Freesync moet ik nog de juiste instellingen voor mijn GTX1070 vinden.

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Groot scherm
  • Kleuren en helderheid goed

Minpunten

• Bouwkwaliteit matig
  • Voet onstabiel
  • Onzeker over de Freesync compatibiliteit met mijn GTX1070

Rebel8319 18 december 2018 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Erg Verrast over de kwaliteit van het scherm. Doet niet veel onder voor een duurdere Dell IPS Scherm die ik hiervoor had qua beeld. Kleuren zijn out of the box erg goed , voor deze prijs echt een No brainer

Pluspunten

• Beeld
  • 75hz
  • Kwaliteit/Prijs

Minpunten

• Niet in Hoogte verstelbaar

thepeet 26 november 2018 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Geweldig IPS scherm voor dit geld, geen spreakers aanboard maar mijn zoon zal dit niet missen. Aansluiten met de meegeleverde display kabel. En gaan! 32" en 75Hz, Handig en overzichtelijk menu.

Pluspunten

• Geen backlight bleeding
  • 32 inch!
  • Super scherp beeld
  • goed verpakt
  • Kabels HDMI en DP meegeleverd
  • Prachtig beeld uit de doos!

Minpunten

• Geen

tommymeerNL 22 oktober 2018 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Erg tevreden over deze monitor. 75 hz is echt merkbaar. werkt prima op mijn Nvidia Gtx 970. Lekker groot scherm, snelle gewenning. Werkt ook prima met mijn Xbox One X. Freesync range is van 48-75hz. Mooie kleuren geen dode pixel. blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• 1440P
  • 75HZ
  • Freesync over HDMI en DP
  • Goede prijs

Minpunten

• Freesync bereik beperkt niet onder 48hz
  • Geen HDR
  • Niet verstelbaar
  • Niet 144hz

EXCalibur_EeK 15 augustus 2018 Product gekocht

AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart

Mooi_mat_scherm, kantelbaar_naar_voren/achteren.Goede_beeldkwaliteit. Verbonden via DP, 75hz Freesync en 10bit. Heb_wat_WoW_en_Realm_Royale_gespeeld, geen lag of glow. Vanavond_BF5_proberen, indien_dit_tegenvalt (wat_ik_niet_verwacht) dan_zal ik_deze_review_updaten. Had_het_scherm wel wat verder naar achteren geplaatst op bureau vanwege de grootte (had voorheen 23 inch scherm). Gekocht voor 206 euro ex verzend. Je krijgt heel veel voor zo'n lage prijs.Aanrader!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Aansluitmogelijkheden
  • Ingebouwde voeding

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart?