Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 92 reacties

LG zal de opvolger van zijn G2-smartphone half mei presenteren, acht maanden na de presentatie van de G2. Dat meldt de Zuid-Koreaanse nieuwssite Asiae. LG's eerste smartphone met 1440p-scherm komt volgende maand.

Die eerste smartphone met een scherm met de resolutie van 2560x1440 pixels zal de G Pro 2 worden, de opvolger van de Optimus G Pro die in de zomer van vorig jaar uitkwam. Het scherm zal 5,9" zijn, iets groter dan de 5,5" van de eerste G Pro, meldt Asiae, die eerder enkele malen bewezen heeft voor aankondigingen over concrete en juiste informatie te beschikken. Verdere details van de telefoon zijn onduidelijk, maar de kans is groot dat de G Pro 2 net als zijn voorganger draait op een Snapdragon-processor. Gezien de resolutie komt alleen de Snapdragon 805 in aanmerking, omdat die is gemaakt om beeldschermen met die resolutie aan te sturen.

Met die resolutie en schermgrootte komt de pixeldichtheid uit op 497. Het scherm met de hoogste pixeldichtheid dat tot nu toe in een consumentenproduct op de Nederlandse markt is verschenen is de display met 468 pixels per inch van de HTC One. Meer fabrikanten zullen 1440p-schermen gaan gebruiken dit jaar, is de verwachting.

Half mei zal LG volgens Asiae de G3 presenteren, die de LG G2 moet opvolgen. Vermoedelijk heeft die een kleiner scherm dan de G Pro 2, al zijn details onduidelijk. Asiae noemt als datum 17 mei, een zaterdag. Details van de smartphone zijn nog niet duidelijk, behalve dat ook de G3 een 1440p-scherm zou gebruiken. Mogelijk gebruikt de smartphone een 5,5"-paneel en LG's eerste eigen processor, Odin. LG zou de smartphone eerder in het jaar willen uitbrengen dan de G2 vorig jaar, omdat concurrenten als Samsung dat ook doen.

Het artikel van Asiae noemt niets over een mogelijke 'G2 mini' waarover eerder een gerucht ging. De aankondiging daarvan zou volgens het gerucht plaatsvinden op elektronicabeurs CES, maar dat is niet gebeurd.

Mockup: LG G2 mini naast LG G2

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (92)

Ben ik nou de enige die geen apple hoeft, maar toch een telefoon wil die in je broekzak past?

EDIT: Verder.. mooie resolutie! vraag me alleen af of je het verschil nog kan zien met het blote oog

[Reactie gewijzigd door bobje99 op 17 januari 2014 16:08]

Sony heeft toch pas die high-end 4.3 inch telefoon bekend gemaakt?

reviews: Xperia Z1 Compact: eindelijk een kleine high-end Android-telefoon

Vanaf januari te koop ;)
Ik denk dat op een 5,5 inch scherm, een 1440P resolutie de grens gaat zijn. Er zijn nog steeds mensen (waaronder ikzelf) die op bijvoorbeeld een 1080P op 5,2 inch (ik heb de LG G2) hier en daar karteltjes zien. Niet dat dat per definitie fout/verkeerd/niet goed is, maar het kan dus nog net iets beter en ik denk dat een 1440P scherm een erg mooie resolutie is. Waarbij, denk ik, een goede balans gevonden is tussen goede pixeldichtheid en "weinig" accu belasting. Natuurlijk meer dan bij een 1080P of zelfs 720P scherm, maar een stuk minder dan bij een 4K scherm. Goede ontwikkeling dit!
dat zei men de vorige keer van 720P naar 1080 ook al,
nu van 1080 naar 1440
en van 1440 naar 2160 zal men dat ook zeggen.

mischien kan je ergends nog een karteltje zien, maar dat is veel efficienter op te lossen dan simpelweg 2x of 4x zoveel pixels renderen. simpel aa filtertje kost practisch niks en klaar.
dit is een verspiling van resources en vertraagt de telefoon alleen maar, de extra matrix zorgt ervoor dat het scherm donkerder wordt tenzij de backlight harder aan gaat etc etc.
er zijn practisch gezien geen voordelen aan te bekennen en dit soort specgeilheid is gewoon zonde.

breng dan 4k naar monitoren (betaalbaar!) of ontwikkel groter kleurberijk,
stap af van pentile displays, ontwikkel OLED maak het zuiniger etc etc.
maar dit soort alleen de cijfertjes verhogen schiet niemand iets mee op.
"men" misschien wel, maar ik niet. Ik heb nooit die onzin verkocht. Als je mijn eerdere commente leest over dit onderwerp (PPI) zie je daar duidelijk mijn mening staan. Ik denk letterlijk dat bij 1440P op 5,5 inch de grens (ongeveer) gevonden is. Jouw andere punten; meer pixels renderen, aa filtertje..is ook allemaal mogelijk natuurlijk. Maar dat is echt niet waar ik het over heb. Ik heb het gewoon simpel over PPI en daarvan denk ik, nou..lees bovenstaande.

*edit* voor de zoveelste keer; wat is hier irrelevant/offtopic aan? Is iemand het er niet mee eens, post dan een comment, of deel de discussie, maar op deze manier modereren lijkt me niet de bedoeling 8)7

[Reactie gewijzigd door exmatproton op 17 januari 2014 22:07]

Het is ook wel een beetje wat je gewend bent. Ik heb een xperia Z1 en hij past met gemak in al mijn broekzakken van jeans en pantalons.
Ja, ik heb de nexus 7 en die past ook nog in de meeste van mijn broekzakken.. bedoelde eigenlijk "fijn met één hand kunnen typen en bedienen". soz voor de verwarring.
Wat in hemelsnaam moet je met 2560x1440 pixels op een 6" scherm 8)7

Zulke resoluties op een 27 of 30" computer scherm kan ik begrijpen maar op een 6" scherm.

Het gebruikt alleen maar meer CPU en GPU kracht, en je accu gaat sneller leeg.


Kan je weer zien dat het een verkoop trucje is want blijkbaar is dit voor mensen die totaal niet weten wat resolutie is (en dat zijn jammer genoeg de meeste), zolang het maar een grote getal heeft, dan moet het beter wezen.
Toch vind ik het prima dat het doorontwikkeld wordt. Op een gegeven moment is de resolutie gewoon zo hoog dat het een irrelevant gegeven wordt.

Als developer kan ik me dan puur richten op het formaat van het scherm zonder ook nog eens rekening te hoeven houden met de verschillende resoluties die per formaat voor zouden kunnen komen.
Sorry maar het is all een irrelevant gegeven, je kan NIET het verschil zien tussen 1080P en 1440P op een 6" scherm dat is onmogelijk.

En sorry maar de resolutie maakt voor de developers al geen bal uit aangezien het niet uit maakt op welke resolutie je de spel of App draait (ieder geval zo hoort het) net zo als dat niet uit maakt op een PC, en dat je in 3D spellen de Settings lager kan zetten dat hij het ook doet op een langzamere GPU op die telefoon.
Als resolutie de enige parameter is waar je naar kijkt zullen we inderdaad geen verschil zien, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het totaal plaatje is nog lang niet klaar. Denk aan kleurechtheid, helderheid in zonlicht, dikte van het scherm, buigbarheid, etc. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat "het scherm" net zo uitontwikkeld is als de muis of het toetsenbord nu zijn.

En helaas is het toch nog echt zo dat ik rekening moet houden met verschillende DPI's wanneer ik een app maak. Elke week worden er nog telefoons met lage resoluties aangekondigt. Dat verandert pas als de techniek zover doorontwikkeld is dat 1080P niet alleen mogelijk is maar ook goedkoop genoeg voor low-end toestellen.
1080P is allang goedkoop genoeg voor low-end toestellen, er zijn heel veel verschillende telefoons die low-end zijn en 1080P hebben, zelfs low-end Tablets die een hoger resolutie hebben dan 1080P.

Zoals:

VOTO X2
ZOPO C2
ZOPO C3
ZOPO ZP980
ThL W8S
Newman K2
MoreFine S6
Ulefone U650
iNew i4000S
POMP CAIDAO C6

En ik kan wel door gaan, but you get the point.

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 18 januari 2014 09:03]

Tja, een paar jaar geleden had je precies het zelfde met het aantal mega pixels van de camera. Er zijn veel mensen die denken meer is beter en daar maken de PR afdelingen handig gebruik van.
De S4 past nog goed genoeg in mijn broekzak. Hoewel ik graag een net zo'n high end op 4.5" wil. Maar dan dus ook echt dezelfde kleine bezels. Misschien de opvolger van de Z1 compact.

Ook de S5 lijkt weer iets groter te worden. Het is een kwestie van wennen. Maar met één hand bedienen kan bijna niet meer.
Ik heb de Nexus 5 en ik vind 'm eigenlijk te groot. Ik heb geen kleine handen of iets dergelijks, maar ik vind de trend dat de high-end telefoons alleen maar 'phablets' zijn een beetje jammer. Het enige echte alternatief voor een kleiner high-end toestel is de iPhone of de onlangs gereleasde Sony Z1 Compact.
Nee hoor je bent niet de enige:
Tweaker Kiswum: High-end toestel in een klein jasje
Het topic voor kleine high-end Android telefoons

Gelukkig heeft X-Fighter al gereageerd, want de Sony Xperia Compact zal de snelste telefoon in haar klasse worden(<4,4" telefoon), de Xiaomi Mi2s zal na ongeveer 10 maanden van haar troon worden gestoten door een telefoon die, als het goed is, normaal leverbaar zal zijn in Europa.
Het verschil met wat?
Pixels zie je met het blote oog in ieder geval niet bij die pixeldichtheid.

Maar ik ben het met je eens, ik vindt ze ook te groot voor een telefoon waarmee je ook andere dingen kunt doen. Maar ja, heel veel mensen bellen niet meer, gaat allemaal via messaging programma's en facebook. dan wil je wel veel scherm.
verschil met de vorige generatie: de lage (zo mag je het over een jaar noemen denk ik) full HD resolutie.
Nee je bent niet de enige.
Dat valt mij inderdaad ook op, het lijkt wel alsof je doorgaans alleen goede specs krijgt bij een groot scherm. Er zijn natuurlijk wel kleinere toestellen met goede specs, maar het zijn er niet zo heel veel, wat mij dus verbaasd.
Groter scherm = meer ruimte over voor accu = krachtigere hardware mogelijk.
logisch toch? ;)
Ik was zelf ook al tijden aan het kijken naar een telefoon met een niet al te groot formaat (<4.5"). Uiteindelijk een Moto G gekocht. De M2S was eigenlijk het enige alternatief maar de Moto G is in zowel lengte als breedte maar 4mm groter, een stuk goedkoper en meteen leverbaar.
Bevalt prima en ik moet zeggen dat je snel went aan een groter scherm, ook al denk je dat je aan kleiner scherm meer dan genoeg hebt. Maar op 4.5" ligt voor mij ook wel de grens qua formaat.
Ik vond groter dan 4,3 inch ook niks, maar nu ik er een heb, wil ik een groter scherm.
Met de Z1 compact zet Sony als fabrikant de eerste stap naar een high end kleine telefoon. Als er 1 schaap over de dam is.. ^^
Totaal nutteloos zo'n resolutie. Als ze bijvoorbeeld voor 1080p gaan, hoeft de GPU minder werk te doen voor basis taken, en gaat de batterij langer mee.
Is het batterij verschil tussen 720p/1080p enorm groot?

"Not directly. Most computer screens are fairly static content wise, so the extra pixels don't get triggered too much. Indirectly, if you're playing games, the video card must work much harder to run a 1080p display, pulling significantly more battery power in the process."

Uit verschillende testen blijkt zelfs dat het over het algemeen 5 minuten scheelt, niet zoveel als veel Tweakers denken dus ;).
Bron: http://answers.yahoo.com/...qid=20110613121220AAJzC8b
De backlight moet simpelweg harder werken om nog licht door die pixels heen te krijgen. Groter scherm = meer batterij-drain. Meer pixels = meer batterij-drain.

Dit staat nog los van het feit dat de GPU meer power nodig heeft om die pixels op het scherm te krijgen.

De hoeveelheid zal vast getemperd worden door grotere batterijen (telefoons worden steeds groter).

[Reactie gewijzigd door Bosmonster op 17 januari 2014 16:30]

De backlight moet simpelweg harder werken om nog licht door die pixels heen te krijgen. Groter scherm = meer batterij-drain. Meer pixels = meer batterij-drain.
Maar meer pixels zal niet altijd een groter scherm betekenen, vooral niet als dit straks meer gemeengoed gaat worden. In dit geval is er inderdaad een kleine toename in grootte, maar het gaat straks voornamelijk in de meest gangbare groottes terugkomen.

Bij tablets zie je dit al, zoals het verschil in resoluties bij de verschillende 7 inch modellen. De resolutie van de Nexus 7 van vorig jaar is groter dan het jaar daarvoor, maar het scherm is niet groter geworden.
Los van de discussie of het veel meer extra batterij vraagt, is het ook overbodig. die extra scherpte kan je niet zien op zo'n klein schermpje. ergens tussen de 300 en 350 dpi zie je het verschil niet meer, afhankelijk van hoe goed je ogen zijn.
Aldus niet nader te noemen marketing speak.

Mijn ogen zijn met bril al 60% beter gemeten dan wat wordt aangeduid als 100% zicht en dat is verre van uitzondering aldus de opticien. Ziehier het probleem van een gemiddelde waarde. Wellicht belangrijker, één en ander is ook volledig afhankelijk van de kijkafstand en die is voor een belangrijk deel onderhevig aan subjectiviteit (voorkeur). Een paar cm meer of minder maakt een aanzienlijk veschil voor waar te nemen onderscheid tussen de diverse dpi waarden. En tenslotte maakt ook de gebruikte techniek verschil: ruimte tussen pixels, wel of niet gedeelde subpixels, etc.

De immer herhaalde 300-350 dpi waarden zijn dan ineens redelijk nietszeggend voor de individuele gebruiker. En de hier vaak gestelde onmogelijkheid om verschillen waar te nemen bij aanzienlijk hogere dpi's, zou dan ook spoedig door menigeen als onzin kunnen worden ervaren. Hetzelfde werd beweerd bij de eerste >400 dpi schermen en daar zie ik nog steeds winst. En ik kan me zelfs een lichte verbetering voorstellen.

[Reactie gewijzigd door Jortio op 19 januari 2014 01:18]

Wordt het daarom niet eens tijd voor een OLED-scherm op slimme telefoons? Maar zal ongetwijfeld nog te kostbaar zijn.
Een aanzienlijk deel van de smartphones heeft al OLED schermen, specifiek van het AMOLED type.
Waarom wordt er nog zoveel energie gestoken in een hogere ppi ??
Niet dat iemand nog een verschil ziet...
Innovatie is ver zoek tegenwoordig :(
Marketing. Veel mensen geloven ook nog steeds dat meer pixels in een camera per definitie beter is.
Komop nou, je ziet het verschil tussen 1080p en 1440p toch niet op zon klein scherm en het kost alleen maar batterij. Overigens zijn panelen voor monitoren met 1440p nog steeds veel te duur (500 euro). Waarom is deze technologie al wel zo goedkoop voor smartphones maar nog niet voor computers..?
kleiner = minder onderdelen = minder kosten
En de afzetmarkt is ook vele malen groter dan 1440p schermen.
Miniaturisatie zorgt juist voor hogere kosten. Er moet net zoveel in minder ruimte. We hebben het hier niet over auto's oid, maar over - toch al kleine - elektronica.
Er moet net zoveel in minder ruimte.
Niet aan grondstoffen juist, dus daar zijn de kosten wel weer lager van, maar in veel gevallen moet er wel meer moeite gedaan worden wat weer meer kost...

Daarbij hangt het er natuurlijk heel erg vanaf in welke aantallen iets geproduceerd moet worden. 1 miljoen 720p schermen kunnen per stuk duurder uitvallen dan 5 miljoen 1080p schermen (bij verder identieke specs)...

Maargoed LG maakt schermen dus die willen zo snel mogelijk het nieuwste in hun telefoon stoppen zodat de rest van de markt moet volgen en die schermen bij onder andere LG in kopen ;)
kleiner is juist duurder, er moeten meer pixels per cm geplaatst worden.
Qua oppervlakte is het zonder meer duurder, hoe dat is vergeleken met een bijvoorbeeld 27 inch scherm weet ik niet.

Ik heb wel al vaker beargumenteerd dat monitoren gewoon belachelijk veel kosten, we hebben al een 47inch LCD voor 479 (tevens ook van LG), en we hebben telefoontjes en tablets met 2560 schermen voor 300-400 euro, echter kost een monitor van 27 inch met die resolutie ook boven de 400 euro. Dan vraag ik me toch af waar de kosten zitten.

Naar mijn idee is het gewoon de exclusiviteit die het hoog houdt, dus inderdaad de massproductie waar 7050 over spreekt. Echter vind ik dit wel simpel gedacht door die bedrijven, want vraag en aanbod is gerelateerd aan prijs, ik wil heel graag een 2560 monitor, maar koop die niet door de prijs.
Kleiner is juist goedkoper, de kans op fouten bij grotere panelen is juist veel groter. Dat en de markt voor kleinere hoge resolutie schermen is een stuk groter dan monitoren en dergelijke.
Massaproductie.
Hoe groter het scherm, hoe lastiger het is zo'n scherm te maken. Hogere res schermen zijn ook lastiger te maken.

Vergelijk 1080p/1200p/1440p/2160p en prijzen gaan in een stijgende lijn :)
Dode pixels zie je niet meer bij dit soort resoluties. ;)

Op mijn "full hd" Nexus 5 kan ik individuele pixels niet meer zien, maar ik stel me zo voor dat er in de vloeiendheid van letters toch nog wel winst te halen valt. Ik ben wel benieuwd naar de mening van een expert op het gebied van typografie over dit onderwerp.
Omdat consumenten 'getallengeil' zijn. Ik hoef niet eens full hd op een 4.7'' schermpje, laat staan nog meer dan dat. Voegt toch helemaal niets toe en kost alleen maar stroom...Maar zolang de gemiddelde consument voor 'zo hoog mogelijke getallen' gaat zal het goed vekopen.

Overigens wel een knap staaltje werk, ZOveel pixels in zo'n klein schermpje.
Nog groter, nog meer pixels, nog meer Ghz... allemaal niet zo spannend meer? De echte grote vooruitgang moet wat mij betreft komen vanuit batterij duur.
Schroef die pixels en Ghz'en wat naar beneden en voila, je hebt je batterijduur ;)
Waarom doen ze moeite om zoveel pixels op een telefoonscherm te proppen terwijl er laptops te krijgen zijn met een veel groter scherm met een kwart van het aantal pixels?

Laat ze aub een keertje high-res PC schermen op de markt brengen voor een degelijke prijs en feature-set.

[Reactie gewijzigd door Gamebuster op 17 januari 2014 16:09]

Inderdaad, een vriend van me heeft laatst een mooie Lenovo-laptop gehaald met goede specs (prijs ook 600+), alleen was het scherm nog 1366x768...
Vervolgens komen ze voor 5+" telefoons al met 2560x1440, bizar.
Inderdaad,
een betaalbare 15" met full HD moet toch geen probleem zijn.
Er worden 2 a 3x meer smartphones verkocht dan PC's (daar zitten laptops in wat kwa schermen een andere markt is dan de schermen voor een desktop) :) Ik snap het wel hoor dat die markt als veel minder boeiend gezien wordt...
Laat ze aub een keertje high-res PC schermen op de markt brengen voor een degelijke prijs en feature-set.
Zal je toch eerst een dure moeten kopen om te laten zien dat er vraag is he :) Zo werkt de markt, bij genoeg vraag ontstaat er altijd aanbod!

Daarbij kan je met import voor een hele goede prijs hele mooie 1440p (desktop) schermen kopen hoor, dus als je het echt wil kan het al lang :)

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 17 januari 2014 16:32]

Ik heb een Retina macbook gehad en een Dell U2711; Ik heb mijn aandeel gedaan
Zo'n hoge resolutie heeft ook het nadeel dat de letters wel heel erg klein zijn. Valt me namelijk ook met 1920x1080 resolutie.
Dat kan softwarematig ingesteld worden
Weet ik, maar ik gebruik altijd ctrlplus/min of de plus en min in aanpassen van Firefox ;)
Probleem is dat PCs nog steeds geen fatsoenlijke handling hebben van high-DPI schermen. Zelfs onder windows 8.1 *blijft* dat halfbakken, met name als je vergelijkt met OS X en Android en iOS.
Tja, dat kan de gemiddelde tweaker natuurlijk niet lezen...
The presentation of LG 8 months G2 G2 smartphone after his current successor will be in mid-May . Korea News reported Asiae. 1440P screen and LG's first smartphone is coming next month .

G Pro 2 , came out last summer, the successor to the Optimus G Pro and with a screen resolution of 2560x1440 pixels, the first smart phone . The first screen of 5.9 G Pro " is slightly larger than 5.5 " is , Asiae reports. Further details on the phone's unclear, but chances are that G Pro 2 as before , to run on the Snapdragon processor . Because it is designed to send 10,805 Snapdragon resolution entitled to be given . The display resolution of the

That the resolution and the screen size , pixel density of 497 is reached. So far, 468 pixels per inch HTC one and the Netherlands in the consumer products market appears on the display screen, the highest pixel density . This year , many manufacturers have started using a 1440p screen is expected .

Mid-May , LG , LG , depending on the presence of the G3 G2 Asiae must be done . For more information, perhaps unclear , G Pro 2 has a smaller screen . Asiae May 17, 2008 refers to the date of Saturday . Details of smart phones that used by G3 , with the exception of not yet clear. 1440p screen view of the competition because like Samsung Smartphone . Like last year launched LG G2 5.5 " panel on its own processor and LG 's first , what is the use of iodine smartphones early this year

This article was previously rumored possible Asiae 'G2 Mini " does not mention anything about . Announced its electronics show CES opened , but according to rumors , he did not work .

[Reactie gewijzigd door huehue op 17 januari 2014 16:12]

Ik ben het niet met je eens. Ik vond de studie naar de kromming van bananen wel degelijk interessant.
Ok als mijn Koreaans het nog goed doet is het precies hetzelfde verhaal als wat er op Tweakers.net artikel staat. Proficiat man, met je google translate ;) .

Maar zoals de meeste Tweakers zie ik het echte nut niet van een hogere resolutie, zet er een 720p erin en je batterijduur gaat ook nog eens een pak omhoog, terwijl je kosten omlaag gaan. Alhoewel zal dat laatste wel meevallen, omdat op een gegeven moment de vraag van de lage resolutie panelen zo laag worden en de vraag naar de FHD+ panelen zullen stijgen, dan is het goedkoper om de hogere resoluties te gebruiken.

Ze proberen hier volgens mij al een trend te zetten om zo andere fabrikanten de hogere panelen aan te smeren zodat er weer winst kan worden gemaakt op de R&D afdeling. LG produceert zelf ook panelen namelijk, dus is het win-win situatie nu. :Y) :+

[Reactie gewijzigd door Simyager op 17 januari 2014 16:17]

Ze proberen hier volgens mij al een trend te zetten om zo andere fabrikanten de hogere panelen aan te smeren zodat er weer winst kan worden gemaakt op de R&D afdeling. LG produceert zelf ook panelen namelijk, dus is het win-win situatie nu. :Y) :+
Precies wat ik dacht, net als Samsung, mooi zelf de trend zetten en dan cashen bij de concurrentie met de verkoop van schermen :D

@huehue je hebt gelijk, lekker snugger van me! Heb het verbeterd...

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 17 januari 2014 17:02]

En een nog krachtigere SoC in om dat aan te kunnen en een groter batterij om van stroom te voorzien. Heb dan liever gewoon enkel de grotere batterij....

[Reactie gewijzigd door ASNNetworks op 17 januari 2014 16:16]

Hoe meer hoe beter, deze technologie zal namelijk ook overslaan op de simpele netbookjes en laptops. Hoe meer hoge resolutie schermen gemaakt worden hoe beter het productieproces zal worden zodat ook grotere schermen hier profijt van hebben.
De hardware klinkt leuk, maar het is van LG (staat vooral om software minder goed te boek) en dat scherm is wel erg groot. Een beetje grote telefoon mag van mij wel, kan je er meer informatie op kwijt (zeker als je ook nog 2 apps tegelijk open wil, wat ik soms wel doe met mijn Samsung), maar de Samsung Galaxy Note 3 heb ik al eens vastgehouden, en die vind ik toch echt wel de max. Die neigt al naar niet meer handzaam.
LG heeft toch iets kleinere bezels dan Samsung dus de telefoon is misschien niet groter of even groot als de Note 3, maar dan met een groter scherm...

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 17 januari 2014 17:13]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True