Heeft de Polar lander dan toch wat opgeleverd. Via mail greeg ik de volgende, geheel onvervalste foto toegezonden van een Muis op Mars ![]()
Muis gesignaleerd op Mars!?! Foto's nu beschikbaar
Reacties (33)
Beter een muis op Mars dan op m'n Nuts
Dat "piepje" wat ze opvingen van mars was dus helemaal niet van de Polar lander..... 
LOL
LOL
Hahahaha,.hij is erg goed. Weten in ieder geval dat die tig milioen toch nog iets hebben op geleverd!!
volgens mij is het een truc-foto.
de scherpte klopt niet helemaal en de schaduw is nep. Het is gewoon een complot van nasa of zo.
kan niet anders
de scherpte klopt niet helemaal en de schaduw is nep. Het is gewoon een complot van nasa of zo.
kan niet anders
Wow vette muis trouwens, hij is groter dan Mars
[I-nsane] zou die muismat dan wel 'ns willen zien.. hmm..
leuk, maareh die foto was al eens 'geland' in het forum...
maar hij blijft origineel
maar hij blijft origineel
heel vet!!!!
De NASA was dus niet de eerste op mars, maar microsoft !!!
Oehhh, een muis met een wieltje op Mars... Biker Mice from Mars!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.