Max Payne development update

Petri Järvilehto heeft een development update target=new> gereleased betreffende de ontwikkeling van Max Payne, waarvan hij de projectleider is. Hier een stukje:

Code: MAX-FX is coming together. The level editor, MaxED has been developed into a versatile and powerful tool, and the progress is awesome. We now have all the other tools in place as well (ParticleFX and ActorFX are done) and we can concentrate on the game content. We also have solid D3D support, and virtually all the accelerators work without a glitch. In addition to the normal Pentium/Pentium II/Celeron support, we're optimizing the tech for AMD 3DNow! (man, we're getting great performance out of the AMD processors as well :)

Maps: Now that the tools are working our mappers are doing brilliant work with the geometry and lighting. We've been designing the gameflow and content of the maps and the mappers are turning that vision into actual gameplay. We're also planning a field trip to N.Y. to get the atmosphere of the maps right, just hoping that our mappers will get back in one piece :)

Art: We spent a couple of months finishing up the tools for the character animation and skins (you can now export skins directly from 3DS Max, and then manipulate the skeleton vs. skin within ActorFX), and the modellers have now started to work finalizing the character skins. While the tools were under development, the art guys worked on other art, weapons items etc. The art team is constantly cranking new textures as well.

Story: Max Payne's film noir storyline has been finalized. Max is definitely going to have a rough time in the Big Apple and a lot of people are going to get hurt along the way. The graphic novel art is looking so good that we just had to expand our plans on that, which means even more dark art and gritty dialogue than originally planned.

Door Femme Taken

Architect

26-01-1999 • 23:42

0 Linkedin

Bron: GA-Source

Lees meer

Reacties

Wijzig sortering

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee