Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 155 reacties
Bron: Unreal Universe

hjs kwam vertellen dat er een patch beschikbaar is voor het kontschoppende spel Unreal Tournament. Hieronder de updates die Unreal Tournament v402 Update ons schenkt:

Bug fixes:

- D3D detection works properly.
- removed log warnings for players ghosting out of the level
- fixed saving last start spot for players
- timemessage sounds play correctly if viewing another player
- don't allow spaces in names when using console name or setname commands
- suicide can now end overtime of tied game
- fixed stuck animation if killed while coming out of feign death
- no connect time on team scoreboards in single player
- attach decals in post begin play when zone is properly set
- fixed player sounds appearing to change location when using 3d sound
- turn fog off by default for D3D - was causing texture thrashing w/ D3D drivers
- fixed CTF-coret alternate path problems
- fixed guided warhead blowing up if no client response with 300 msec after spawning
- players can no longer switch to illegal team if server is full and force team balance set
- fixed bots not always playing take hit sounds
- don't kill spectators in the pressure chamber!!!

Server performance improvements:

- Don't replicate actor properties of GameReplicationInfo
- Don't replicate actor properties of ZoneInfo
- Less frequent visibility checks for currently relevant actors
- don't keep checking visibility of optional effects
- less frequent checks for temporary actors after 0.2 seconds
- reduced playerreplicationinfo update frequency from 5/sec to 4/sec
- inventory class-specific scripted replication only done if bNetOwner
- native replication for weapon, pickup, levelinfo, and ammo classes
- don't spawn decals on dedicated server
- don't spawn non-replicated effects actors on dedicated server
- sort static actors so can ignore non-replicated static actors when testing for replication


New features:

- added flesh hit sound to bullets
- automatic path builder (documented in updated UT_AI.htm)
- postnetbeginplay() called for actors spawned on network clients
- Pawns use PostNetBeginPlay() to make sure they have a valid skin and mesh
- improved D3D texture pool allocation when world and actor texture detail is medium
- Pawns add momentum to velocity after effects of damage mutator
- Optional package downloading implemented.


Download locations
  • Download from Unreal Universe Mirror 1 (3.5 MB) FTP (fast) 350 users
  • Download from FilePlanet
  • Lees meer over

    Moderatie-faq Wijzig weergave

    Reacties (155)

    1 2 3 ... 16
    :) :)
    Thanks Edg60!!!
    :) :)
    Hee (S)ulio, kun je niet een keer ophouden met dat gehuil over Q3 v UT? Ga anders even met een doos tissues ergens zitten en hou daar nou es een keer je waffel over dicht. Allebei de spellen zijn goed, persoonlijk ben ik een UT liefhebber maar de discussie over welke de betere is hebben we denk ik nu wel gehad.
    Ah, eindelijk :). Daar was ik wel aan toe, het is namelijk zo vervelend dat die textures op verkeerde plaatsen worden afgedrukt, ik denk dat ik nu nog harder kont ga schoppen met UT }> ;)
    Ik vind dus echt zo frusterend!!
    Binnen een week is er al een patch, kunnen ze voortaan niet eerst gewoon een spel uitbrengen die van top tot teen in orde is!!!
    :(
    Dat kom je wel vaker tegen met GT :(
    gelukkig kan ID-software daar ook wat van... en Sierra met Halflife ook!

    Quake2 (3.20 oeps......)
    Halflife (1.013 oeps....)
    Ik zit altijd met smart te wachten op updates. nieuwe functies en bugs fixes voor het zelfde geld.
    (cdkopie) Fl 2.50 :)
    Stel je is voor geen updates meer :(
    Toen Quake uitkwam was het versie 3.09 en ruim een jaar later kwam 3.20 er zijn in totaal ong. 5 updates van Quake 2 geweest !!

    En ik ben het mee eens dat ze een spel moeten afbouwen en dan pas uitbrengen !! GT..

    Id heeft wat dat betreft meer ervaring, Ik bedoel alles werkte toen Quake 2 uitkwam, die patches waren puur om te customizen, dwz. netwerk-code betere rendering etc etc, Quake is vrij stabiel !!

    Unreal daar in tegen was kloote zonder 3dfx en Internet was gewoon bagger :r

    Quake3Arena is wat dat betreft veel beter, die Quake Tests hebben veel aan bijgedragen ! om een solid game uit te brengen, ( niet helemaal trouwens, lees de revieuw op stomped.com )

    Ik vind het belachelijk dat een game nog niet eens een week uit is en dat er dan al 2 patches te krijgen zijn.. of is het maar 1 ? .. lol
    Nou ik blijf mooi bij Q3A hangen... ja jullie weten nu wel zo langzamerhand dat ik Quake 3 A graag promoot !

    Sorry dudes.. maar technish gezien is Q the King of fps Games. Alleen de Engine al is veel geavanceerder...
    Daarom komen er zo veel games uit die op de Q engine
    is gebaseerd. !! Ik ken geen een spel die op de Unreal Engine is uitgebracht, behalve UT en U2 dan..
    :( Hadden ze UT een week of wat later uitgebracht, dan zouden we weer lopen klagen dat het zolang duurt dat het spel uitkomt. Eigelijk zijn we nooit tevreden. En vaak komen pas in de pratijk eventuele problemen naarvoren.
    Goed verhaal Ulio :)
    1 2 3 ... 16

    Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



    Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

    © 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True