Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Elixir Studios ontwikkelt infinite poly engnine

Door , 5 reacties, bron: Elixir Studios

sjappie schrijft: "T&L? Miljoenen polys? GeForce? Straks heb je alleen nog maar veel geheugen nodig dankzij deze, door de geniale Demis-Hassabis (ex-bullfrog) ontwikkelde engine voor oneindig veel polygonen. Alle screenshots zijn genomen met een P2-400 met TNT2 kaart in 20fps. Onderstaande komt van de press pagina.":

FGN Online 5/11/99

"As jaw-dropping as the game looks set to be, by far the most impressive thing at this early stage of development is Republicís graphical superiority compared to just about any other game developer."

"Although Hassabis himself insists that Elixir is primarily a 'game-focused company', there is little doubt that Totality is set to affect more than just gamers in the computer industry."

Hm, ziet er veelbelovend uit. Check de website van Elixier Studios voor meer info.

Door Tweakers.net Nieuwsposter

22-11-1999 • 20:39

5 Linkedin Google+

Bron: Elixir Studios

Lees meer

Reacties (5)

Wijzig sortering
Leuk hoor, maar nu een screenshot dat er wel beter uitziet dan Doom 1 in 1024*768 }>
Heb je wel goed gekeken? Dit zijn allemaal screenshots zonder lightning en fancy effecten als bumpmapping en anti-aliasing die uiteraard in het uiteindelijke spel ook niet zullen ontbreken.
Deze engine is naar mijn idee het meest revolutionaire dat de game-industrie ooit is overkomen.
Het spijt me zeer, maar de technieken die deze engine gebruikt bestaan al veel langer dan die lui zelf. Crinkles, Impostors, Progressive Meshes zijn allemaal bekend. Tis gewoon de ongelooflijke PR die alles opblaast tot een ballon van hier tot ginder.
Het gaat er niet om wat voor technieken je gebruikt
maar HOE je ze gebruikt. Volgens mij ziet dit er ook
revolutionair uit en gaan we hier nog veel meer van horen

(mischien gaan ze de duke-nuke engine wel weer veranderen ;))
Erg mooi op een respectable frame rate van 1 per week :)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*