Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 4 reacties
Bron: DukeWorld

DukeWorld heeft een interview met George Broussard, mede eigenaar van 3D Realms en samen met Scott Miller de man achter Duke Nukem Forever. Hier alvast twee stukkies ctrl-v:

Dukeworld: There has been talk in the past about the use of vehicles in Duke Nukem Forever. The stuff seen when Duke Nukem Forever was being developed with the Quake II engine was impressive. Have you guys been able to adapt the Unreal engine to make use of vehicles, and if so, to what level?

George Broussard: Vehicles are something that willmake it in, if we have time. We have an awesome plan for some vehicle based gameplay that we'll keep quiet until it's actually in and working. But if all goes well, that would be early next year after Christmas.

Have you guys worked out issues to prevent software piracy? Will there be a CD required for play? Some gamers really have a problem with the WON authentication system used in Half-Life. What steps will you guys be taking to cut down on piracy?

George Broussard: We believe in doing something to stop piracy, but the WON method was a mistake. In the end, the game will be pirated regardless. The goal is to stop casual, next door neighbor piracy, without burdoning people too much. I'd expect things like CD required or entering a code from the CD ala Windows to happen.

En voor het geval je de DNF screenshots nog niet gezien hebt: check deze nieuwsposting van 2 week geleden.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (4)

Duke Nukem Rulezz 4ever... :)
Ja man, Quake en Unreal missen gewoon de sfeer van de Duke. IMHO.
Hehehe lonpe suckels dat word weer makkelijk een Wink "back-up" maken ;)
slightly off-topic :
zou het niet eens tijd worden dat ze de source van duke3d die ze 'kwijt waren' maar eens 'terug vinden' en GPL maken zodat iemand er DukeGL
van kan maken ?

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True