Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 1 reactie
Bron: Sharky Extreme

Bij Sharky Extreme hebben ze aan een aantal game developers een drietal vragen gesteld over de nieuwe technologiŽn op 3D gebied. De vragen gaan als volgt:

1. Will your upcoming games support hardware transformation and lighting in D3D or other non-OpenGL API's?

2. What advantages, disadvantages and issues are there for you as a game developer in doing so?

3. Will your upcoming games support texture compression, environment bump mapping, T-Buffer, or any other current or upcoming hardware technology that is not widely developed for yet?

Developers van games zoals Max Payne, Tribes 2, Titanium Angels, Slave Zero, Nightfall, Summoner en Defcon hebben deze vragen beantwoord en zijn terug te vinden in het artikel.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (1)

Leuk al die verschillende technieken. Kortom komt er weer eens op neer dat de perfecte kaart die alles ondersteund niet bestaat en we weer slootwater bij de wijn moeten doen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True