Ik kwam via AMD Zone bij de site van Frosty Fox (de naam zeg het al), een echte die-hard die niet alleen de multiplier van z'n Athlon op via de 'harde' weg (weerstanden solderen) heeft aangepast, maar er ook nog eens een heftig waterkoel systeem tegenaan gooit. Dit alles maakte z'n Athlon 500 geschikt voor 700MHz, zeker geen slecht resultaat. Hier twee pics van z'n site:
Reacties (5)
COOL !!!
Als je dat zelf doet ben je inderdaad een coole kikker.... Toppertje hoor.
Bang! Die vent skupp aars ! Ik wil ook een CNC frees ding apparaat hebben <img src=http://192.87.219.67/~femme/wot/forum/interface/smilies/smile.gif width=15 height=15>
Wow, da's pas een echte doe't zelver!!!
"don't try this at home"
"don't try this at home"
Cool zo'n Cooler.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.