Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Thresh's FiringSquad

De gasten van Thresh's FiringSquad hebben een mailtje naar John Carmack afgevuurd met wat suggesties voor Quake 3 Arena. Carmack heeft erg aardig overal gehoor op gegeven. Check alle info hier, hieronder vast een klein gedeelte.

FS: Hey John, Thanks a lot for being so quick to answer our questions! We got deluged with "bug fix" mail, and here are the few that we felt relevent to the game as it's developing. Scoring: Currently, if 3 people are tied for first, the 4th person down still registers as being in "2nd place" even though they may be significantly lower in frag-count than the ones above.

JC: Ok, changed it. I got the selectable crosshairs and crosshair offsets Dennis requested in, and most of the things you mention.

FS: Many people wrote in about racing someone to a weapon and hearing the pickup, only to find that the client-side predict was off by a fraction of a second, so they actually didn't pick it up. This never happened on any other id game, and we experience it regularly even on LAN. Is this something that can be fixed?

JC: I added a "cg_predictItems 0" option if you don't want predicted pickups, but I like them when playing online.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True