Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 1 reactie
Bron: 3DGPU

3DGPU heeft een kort interview gepost met Derk Perez van nVidia, over de beperkingen van de '8 light limit' in de GeForce 256:

There has been alot of questions and controversy regarding the "8 light support" inherent in the GeForce 256. Can you explain how this works, and what advantages it has over what is currently available?

GeForce 256 supports up to 8 hardware lights for EACH TRIANGLE. The scene can have as many lights as you want.

Fiets richting 3DGPU voor de andere vraag (over vertex lighting vs lightmaps).

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (1)

Zolang het vertex-based blijft blijf ik gewoon lightmaps gebruiken voor mijn lowpoly environment.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True