Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Voodoo Extreme

Voodoo Extreme heeft een chat log gepost van hun IRC chat met Scott Miller van 3DRealms. Uiteraard werd er gebabbeld over Duke Nukem Forever:

Question: How is the general detail level in Duke Nukem Forever (polygon counts, and so on) as compared to Unreal or Unreal Tournament?

We have higher poly counts, partly because base systems are getting better... and because we have scaling tech (both upwards and downwards). over

The biggest concern with Unreal is a framerate hit. What are you doing to make sure this doesn't happen?

We are rewriting a lot of the Unreal code...and we're designing our levels with more attention paid...to framerate. George Broussard, my partner and ...project leader of DNF, is the King of framerate, and will always...let that be the deciding factor over any other issue...nothing is worse than a slow level.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True