Overclockers' Workbench weet ons te verblijden met het bericht dat Abit een nieuw BIOS voor de ZM6 socket370 moederplank klaar gebakken heeft. Het ding kun je hier naar neerladen.
Reacties (6)
Sukkels, dat ding is van 8-7-1999 en niet van 7-8-1999. Heel leuk deze Kut/copy/paste site...
bla bla bla... WIE is hier nou de sukkel man....
die van 8 juli waar jij aan refereert is de KS versie...
dit is de MT! En aangezien je dat neit door hebt zul je ook wel niet zo'n bord hebben zeker? anders hat je wel herkend dat dit nieuw is.
als jij dit nou zo'n slechte copy/paste site vindt, rot dan gewoon op loser!
die van 8 juli waar jij aan refereert is de KS versie...
dit is de MT! En aangezien je dat neit door hebt zul je ook wel niet zo'n bord hebben zeker? anders hat je wel herkend dat dit nieuw is.
als jij dit nou zo'n slechte copy/paste site vindt, rot dan gewoon op loser!
He, snijboon ! Kun jij ergens anders gaan liggen zeiken ?
Firefox : gelijk heb je !
Firefox : gelijk heb je !
Laten wij aardig zijn tegen onze bezoekers <img src=http://192.87.219.67/~femme/wot/forum/interface/smilies/puh2.gif width=15 height=15>.
Sorry hoor, maar zeggen beter te lezen en dan zoiets presteren is gewoon zwaar duf..
Mijn excuses voor de 'nogal' negatieve ondertoon van mijn posting.
Wat jullie blijkbaar niet weten is dat toen het bericht op tweakers.net gepost werd het BIOS *ECHT* nog niet aanwezig was, er was toen alleen 7-8 i.p.v. 8-7 aanwezig.
Dus nogmaals sorry voor mijn negatieve ondertoon.
Wat jullie blijkbaar niet weten is dat toen het bericht op tweakers.net gepost werd het BIOS *ECHT* nog niet aanwezig was, er was toen alleen 7-8 i.p.v. 8-7 aanwezig.
Dus nogmaals sorry voor mijn negatieve ondertoon.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.