Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: GA-Source

Gamer's Alliance Source heeft een first look gepost van Heavy Metal: FAKK. Het spel is gebaseerd op de Quake3 engine, de graphics mogen er dan ook zijn. Check deze drie screenshots:

De Q3A engine gaan ze flink verbouwen en zo te lezen gaat dat best leuk worden:

I've saved the best for last, too. The engine will support arbitrary attachment points and dynamic polygon subtraction. What does this mean? Simple -- any object in the game can be attached to any point on any character's body, including NPCs. This feature alone allows for tremendous flexibility in game design, and add-ons as well. But what is "dynamic polygon subtraction"? Tom Mustaine explained it like this: in most games, models are built in groups of polygons. For instance, there'll be a hand group, a forearm group, an upper arm group, and a torso group. HM:F2 will allow the subtraction of individual polygons as needed... so, for instance, you can literally slice an opponent's arm into chunks one polygon at a time, if your aim is good enough. This allows for an interesting variation of "limb loss," don't you think?

Hmm...zeker . Zie GA-Source voor de complete info.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True