Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

John Carmack heeft z'n .plan file geupdate met z'n ervaringen met de Silicon Graphics Visual Workstation 320 (die nieuwe koele geile WinNT Silicon):

he super memory system does not appear to have provided ANY benefit to the CPU. My memory benchmarking tests showed it running about the same as a standard intel design.

Our first graphics testing looked very grim -- Quake3 didn't draw the world at all. I spent a while trying to coax some output by disabling various things, but to no avail. We reported it to SGI, and they got us a fix the next day. Some bug with depthRange(). Even with the fix, 16 bit rendering doesn't seem to work. I expect they will address this.

Other than that, there haven't been any driver anomolies, and both the game and editor run flawlessly.

For single pass, top quality rendering (32 bit framebuffer, 32 bit depth buffer, 32 bit trilinear textures, high res screen), the SGI has a higher fill rate than any other card we have ever tested on a pc, but not by too wide of a margin.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True