MSN Nederland heeft in navolging van zijn grote broer uit de Verenigde Staten van Amerika een nieuwe versie van de MSN Toolbar Suite vrijgegeven, te weten versie 2.5. Deze toolbar bevat niet, zoals de naam lijkt te zeggen, slechts een speciale MSN-werkbalk voor Internet Explorer, maar ook een programma waarmee het mogelijk is de inhoud van de harde schijf te indexeren en vervolgens te doorzoeken en vrijwel instantly resultaten terug te krijgen, een desktopzoekprogramma zogezegd
. Een andere nieuwe feature van de MSN Search Toolbar is de mogelijkheid om te browsen met tabbladen in Internet Explorer. Wat er precies is veranderd ten opzichte van eerdere releases is niet bekend, dus we zullen het moeten doen met een linkje naar de productpagina.
Software-update: MSN Toolbar Suite 2.5
| Versienummer | 2.5 |
| Besturingssystemen | Windows XP, Windows Server 2003, Windows XP x64, Windows Server 2003 x64 |
| Website | MSN Nederland |
| Download | http://g.msn.nl/8SEURL/nlnlDownloadSuiteURLbdy_tbarhome |
| Bestandsgrootte | 5,64MB |
| Licentietype | Voorwaarden (GNU/BSD/etc.) |
Update-historie
| 06-'05 | MSN Toolbar Suite 2.5 | 7 |
| 12-'04 | MSN Toolbar Suite beta | 17 |
| 03-'04 | MSN Toolbar Suite 1.0.1423.0 | 30 |
Reacties (7)
Als ik de toolbar probeer te installeren onde XP x64 .. blijkt dat alleen XP 32bit en 2003 32bit worden ondersteund !!!.Operating Systems: Windows Server 2003, Windows Server 2003 x64, Windows XP, Windows XP x64
Als je de site zelf bezoek staat er ook expliciet:
64-bit Windows wordt niet ondersteund.
64-bit Windows wordt niet ondersteund.
Ik vraag me echt af of er mensen zijn die zo'n toolbar bewust installeren. Meestal moet je 6 van die dingen uninstallen als je moeder een half uurtje heeft gesurft
Als je op die link klikt http://toolbar.msn.nl/ (productpagina) dan krijg je een leuke opmerkingen te zien als Firefox gebruiken. Lachen jo... 
"Waarschuwing! De browser voldoet niet aan de aanbevolen systeemvereisten. We bevelen Internet Explorer 5.01 of hoger aan."
"Waarschuwing! De browser voldoet niet aan de aanbevolen systeemvereisten. We bevelen Internet Explorer 5.01 of hoger aan."
Geweldig, iets waar de indexing service voor ontworpen is in XP en resultaat in een fractie van een seconde laat zien, doet dit programma nog sneller.maar ook een programma waarmee het mogelijk is de inhoud van de harde schijf te indexeren en vervolgens te doorzoeken en vrijwel instantly resultaten terug te krijgen
Dat er niemand opstaat die ze in redmond wat verteld over het uitvinden van wielen enzo
"vrijwel instantly resultaten"
oh _please!_ gebruik toch gewoon "onmiddelijk"...
WTF has happened met je nederlands
oh _please!_ gebruik toch gewoon "onmiddelijk"...
WTF has happened met je nederlands
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

:strip_icc():strip_exif()/u/27034/worm.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/120004/crop5686b3bc2804f_cropped.jpeg?f=community)