Dannizman was de eerste die schreef dat er weer een nieuwe betaversie is uitgekomen van het welbekende monitor-tweak-programma Powerstrip. Het gaat om build 181. Over bugfixjes en nieuw features is geen informatie aanwezig.
Software-update: Powerstrip 3.0 build 181
| Versienummer | 3.0 build 181 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000 |
| Website | Entech Taiwan |
| Download | http://www.entechtaiwan.com/files/ps3beta.exe |
Reacties (3)
Nog geen problemen gehad hiero
mijn eerste reactie was kennelijk toch niet zo overbodig....
we zijn nog geen twee dagen verder en PowerStrip 3.0 Beta Build 182 is al uit:
http://www.tweakfiles.com/video/powerstrip.html
we zijn nog geen twee dagen verder en PowerStrip 3.0 Beta Build 182 is al uit:
http://www.tweakfiles.com/video/powerstrip.html
Om de twee weken is er een nieuwe build van Beta 3. Ik ben benieuwd wanneer ze de final van 3.0 uitbrengen.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/5079/tweak.gif?f=community)