Software-update: BurnAware 19.1

BurnAware logo (60 pix) Versie 19.1 van het cd-, dvd- en blu-raybrandprogramma BurnAware is uitgekomen. Dit programma is beschikbaar in een Free-versie en in betaalde Premium- en Professional-edities, met prijzen van respectievelijk dertig en veertig dollar. De betaalde uitvoeringen hebben extra functionaliteit, zoals voor het kopiëren van schijfjes en het rippen van audio-cd's. Op deze pagina worden de verschillende edities tegen elkaar afgezet. De gratis versie wordt gebundeld met optionele extra's; hier staat een versie waar die niet in zitten. In deze uitgave zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd:

Enhancements
  • Updated disc burning SDK and translations.
  • Improved compatibility with the latest release of Windows 11.
Bug fixes
  • Resolved an issue with processing long file paths (error 8).
  • Resolved an issue that could occasionally cause crackling noise at the end of an audio track after encoding.
  • Resolved an issue that could occasionally result in an "access violation" error during file processing.

BurnAware 16

Versienummer 19.1
Releasestatus Final
Besturingssystemen Windows 10, Windows 11
Website BurnAware Technologies
Download https://www.burnaware.com/download.html
Licentietype Freeware/Betaald

Door Bart van Klaveren

Downloads en Best Buy Guide

03-06-2026 • 20:00

4

Submitter: danmark_ori

Bron: BurnAware Technologies

Update-historie

03-06 BurnAware 19.1 4
19-01 BurnAware 19.0 0
09-'25 BurnAware 18.9 7
07-'25 BurnAware 18.8 2
06-'25 BurnAware 18.7 2
04-'25 BurnAware 18.6 5
02-'25 BurnAware 18.5 0
01-'25 BurnAware 18.4 6
12-'24 BurnAware 18.3 6
10-'24 BurnAware 18.2 0
Meer historie

Reacties (4)

Sorteer op:

Weergave:

'k snap de trol reacties wel maar toch nuttig om te weten. Fatsoenlijke software om nog een schijfie te fikken of bijvoorbeeld een blue ray af te spelen op een PC is moeilijker aan te komen deze dagen. Ongeveer net zo lastig als fatsoenlijke software voor een volkswagen zeg maar :Y)
Zoiets, het laatste brandprogramma wat ik recentelijk nog heb gebruikt was een videoplayer met een open haard...
ik heb nero en gebruik hem nog jaarlijks voor cd,s in de auto af te spelen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn