Sixkiller schrijft dat er weer nieuwe beta drivers voor de ATi Radeon te downloaden zijn. Deze versie 3218 is alleen geschikt voor Windows 2000 en schijnt onder andere een aantal problemen met TV-Out op te lossen.
Driver-update: ATi Radeon (Win2k)
| Versienummer | 5.13.01.3218 |
| Besturingssystemen | Windows 2000 |
| Website | Rage3D |
| Download | http://www.ammoburners.com/3dxtreme/Files/w3218.zip |
Update-historie
| 12-'08 | ATI Catalyst Linux Display Driver 8.12 | 22 |
| 12-'08 | ATI Catalyst 8.12 | 92 |
| 11-'08 | ATI Catalyst Linux Display Driver 8.11 | 28 |
| 11-'08 | ATI Catalyst 8.11 | 68 |
| 10-'08 | ATI Catalyst Linux Display Driver 8.10 | 12 |
| 10-'08 | ATI Catalyst 8.10 | 60 |
| 09-'08 | ATI Catalyst Linux Display Driver 8.9 | 26 |
| 09-'08 | ATI Catalyst 8.9 | 38 |
| 08-'08 | ATi Catalyst Linux Display Driver 8.8 | 18 |
| 08-'08 | ATI Catalyst 8.8 | 73 |
Reacties (10)
Grrr, en nog steeds geen fatsoenlijke fix voor dat refresh rate probleem! Ik blijf erbij, 't is een probleem met ATI's drivers. Ik kon altijd lekker werken onder 1024x768/85hz met m'n oude GeForce en nu kan ik op de desktop nog niet eens hoger dan 75hz selecteren.
Mag ik je effe heel hard slaan
Die GeForce is vervangen door een Radeon
Verder precies hetzelfde systeem, precies dezelfde drivers op de gfx kaart na, en toch krijg ik maar max. 75hz met de Radeon en max. 85hz met de GF... Dat doet mij sterk vermoeden dat er iets fout zit in de drivers, en niet Win2K zoals iedereen altijd loopt te zeggen.
probeer dan powerstrip 3 maar eens uit.
dan lukt het wel.
je moet trws op tabblad mon inst> advanced>adapt kiezen voor: optimaal, en niet standaardwaarden of 60Hz
dan lukt het wel.
je moet trws op tabblad mon inst> advanced>adapt kiezen voor: optimaal, en niet standaardwaarden of 60Hz
Win2K, zit geen 'optimaal' in
En ik ga toch geen externe applicatie gebruiken als het zo hoort te werken? Ik knutsel nog effe door, dan zien we wel weer verder.
Weet iemand of de problemen met Unreal (1) in D3D mode al zijn opgelost? Ik draai momenteel de laatste officiele drivers. (5.13.01.3102)
De laatste OFFICIELE drivers zijn 7075, niet 3102...
Ik heb nog even de website van ATI gecheckt, en er staat toch zeker 5.13.01.3102. De 7075 drivers zijn de laatste drivers voor *Windows 98*.
Werken deze versie eigenlijk ook onder WinXP?
of kun je alleen die brakke XP drivers gebruiken?
waardoor mijn 3dmark2k1 score met 700 punten omlaag gegaan.
of kun je alleen die brakke XP drivers gebruiken?
waardoor mijn 3dmark2k1 score met 700 punten omlaag gegaan.
ik ga ze morgen uittesten, (dan komt mijn radeon 64MB binnen.. als het goed is..
)
verder nog op/aan merkingen voor drivers?
verder nog op/aan merkingen voor drivers?
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.