SiS heeft nieuwe performance-stuurprogramma's uitgebracht voor alle Xabre-videokaarten. In tegenstelling tot versie 3.10, hebben deze drivers nog geen WHQL-certificaat in ontvangst mogen nemen. Helaas is er geen changelog te bekennen. Vanaf de volgende drie lokaties zijn de drivers te downloaden:
Driver-update: SiS Xabre 3.11.53
| Versienummer | 3.11.53 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | SiS |
| Download | http://www.xabre.com/download/drivers.html |
| Bestandsgrootte | 9,16MB |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 04-'03 | SiS Xabre 3.11.53 | 2 |
| 03-'03 | SiS Xabre 3.10 WHQL | 0 |
| 03-'03 | SiS Xabre 3.10.58 | 6 |
| 03-'03 | SiS Xabre 1.08 | 2 |
| 12-'02 | SiS Xabre v3.07 | 2 |
| 11-'02 | Xabre 3.07.55 | 3 |
| 09-'02 | Xabre 3.05x | 6 |
| 07-'02 | Xabre 80, 200 en 400 drivers | 3 |
Reacties (2)
Deze driver is ook geschikt voor de SiS 315-based videokaarten, en zelfs ook voor mobo's met de SiS 740 embedded graphics core (hoewel die laatste niet in de .INF wordt aangegeven, draait ie hier prima op m'n SiS740 nadat ik de driver geforceerd had geinstalleerd en SiS315/315E had gekozen).
Performance-winst t.o.v. vorige versie (3.10.58) is voor de zoveelste keer op een rij een stuk verbeterd, zo'n 8 tot 14 % met UT2003. SiS is aardig bezig de laatste tijd!
(getest op m'n SiS740 dus, heb geen Xabre-kaartje bij de hand maar zal daar ook wel een aardige verbetering opleveren: wie wil dit ff verifieren?)
Performance-winst t.o.v. vorige versie (3.10.58) is voor de zoveelste keer op een rij een stuk verbeterd, zo'n 8 tot 14 % met UT2003. SiS is aardig bezig de laatste tijd!
(getest op m'n SiS740 dus, heb geen Xabre-kaartje bij de hand maar zal daar ook wel een aardige verbetering opleveren: wie wil dit ff verifieren?)
Wat voor kaart heb jij dan? ik heb hier op me werk een sis315 en kan me niet voorstellen dat ik hier UT2k3 mee kan draaien.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.